Gå til innhold

Fy fader for en skremmende kveld her på langesund skjærgårdhotel!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Ha ha! endelig fikk jeg lest om sebratrusa også! takk til den som dyttet denne tråden opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei, er hjemme igjen nå, og har noe å le av på lenge. Men den mannen var virkelig det siste jeg trengte å møte etter å ha blitt redd for samboer og tenkte mitt om hva som hadde skjedd han, siden jeg hadde tenkt på denne mannen siden jeg så han, var liksom thomas quick i tykk versjon og lange baller, som man så i denne trusa, fysj, godt denne mannen ikke var å spiste frokost sammen med oss i dag, han kom når vi var ferdig med frokosten.Vi snakket også om hva sjansen var for at noen skulle komme hit å "ta" meg, når jeg stod å tok meg en prince utenfor hotellet i mørket, og jeg er mørkeredd og ville ikke stå der alene.Og når jeg lukket hoteldøren opp for å se om mannen min kom, jeg gjorde dette vel 4 ganger, tenk om jeg da hadde møtt på denne mannen mens jeg lukket hoteldøren opp, takk gud for at jeg var sammen med svigerinna mi akkurat da.

 

Han var skummel fordi du kunne se at han hadde lenge baller?Noe du så siden han hadde sebratruse?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Piri: jeg smilte av tråden helt til dine kommentarer dukket opp, og da lo jeg så jeg prompa mannen i fanget her ci ligger og spooner!! Ha ha ha ha haaaa

 

Med bøyde knær? Huff huff huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Annonse

  • 2 år senere...
På 11.10.2008 den 23.37, Mamma til 3 gutter-<-@ skrev:

Vi kom hit i dag, var her også ifjor, alt gikk fint, vi badet og koste oss tidlegere på dagen, men jeg la merke til en mann som så skremmende ut, men han var nok bare med de andre som var litt sånn tilbakestående el hva jeg skal kalle det, ei gruppe med slike folk, han så bare skremmende ut for meg altså. Briller, tykk, skjegg, badeTRUSE i sebra stoff, grå, uselt.

 

Mannen gikk ut for å røyke og sa han ble borte max 15min, jeg startet med å drikke vin på hotelrommet, klokka gikk og mannen min kom ikke tilbake, jeg begynte å bli redd, drakk mer vin, og ble røysugen, ringte svigerinna mi på rommet ved siden av, var å banket på der flere ganger, ingenting skjedde, til plutselig døra dems var åpen, jeg turte ikke helt å gå inn der første gangen, men andre gangen, tørket jeg tårene etter å ha åpnet min dør og sett bortover gangen etter min mann tusen ganger.

 

Jeg gikk inn til henne for å se om broren til mannen også var borte ( for da kan det hende min mann har hentet han).

 

Hun sov, og våknet når jeg kom inn der, døra stod på gløtt, mannen min hadde ikke vært der, og jeg braste i gråt igjen, men siden hennes mann også var borte så ble jeg beroliget, for da hadde han helt sikkert møtt min mann, plutselig ser jeg han tullingen som jeg var redd tidligere på dagen stå i døra vår, han kikket bare fort inn og ble borte innover til mitt rom gikk han, jeg begynte å grine igjen og svigerinna mi beroliget meg at slike mennesker er bare som unger, ingen fare sa hun for hun har jobbet med slike mennesker.

 

Hun spurte meg om hun skulle gå ned å se etter min mann og hennes i baren, jeg sa ja, men turte ikke helt å sitte inne hos henne, var flaut å gråte om de kom tilbake nå tenkte jeg, hun fulgte meg inn til meg, da jeg lukket opp døren hos meg, så jeg bare ett menneske og skvatt veldig siden døren min hadde stått åpen mens jeg var inne hos henne, som sagt bare bak veggen, men der stod min mann, GUDSKJELOV.

 

Vet ikke hva jeg vil med dette, ville vel bare få det ut.

 

Takk for at du tok deg tid til å lese...

😂🤣😂🤣 dette tar prisen for det meste - jeg dør😂😂😂😂!

Anonymkode: a0ac7...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg dette selsomme hotellet.. gjerne som en Von Trier film.. 😂😂

Og jeg tenker at det ikke er mannen med sebratruse som sliter mest i dette persongalleriet..

Anonymkode: c5963...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!!

Det aller morsomste her er jo faktisk at hun la merke til at sebratrusemannen hadde ekstra lange baller😁

Anonymkode: 8f533...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 11.10.2008 den 23.37, Mamma til 3 gutter-<-@ skrev:

Vi kom hit i dag, var her også ifjor, alt gikk fint, vi badet og koste oss tidlegere på dagen, men jeg la merke til en mann som så skremmende ut, men han var nok bare med de andre som var litt sånn tilbakestående el hva jeg skal kalle det, ei gruppe med slike folk, han så bare skremmende ut for meg altså. Briller, tykk, skjegg, badeTRUSE i sebra stoff, grå, uselt.

 

Mannen gikk ut for å røyke og sa han ble borte max 15min, jeg startet med å drikke vin på hotelrommet, klokka gikk og mannen min kom ikke tilbake, jeg begynte å bli redd, drakk mer vin, og ble røysugen, ringte svigerinna mi på rommet ved siden av, var å banket på der flere ganger, ingenting skjedde, til plutselig døra dems var åpen, jeg turte ikke helt å gå inn der første gangen, men andre gangen, tørket jeg tårene etter å ha åpnet min dør og sett bortover gangen etter min mann tusen ganger.

 

Jeg gikk inn til henne for å se om broren til mannen også var borte ( for da kan det hende min mann har hentet han).

 

Hun sov, og våknet når jeg kom inn der, døra stod på gløtt, mannen min hadde ikke vært der, og jeg braste i gråt igjen, men siden hennes mann også var borte så ble jeg beroliget, for da hadde han helt sikkert møtt min mann, plutselig ser jeg han tullingen som jeg var redd tidligere på dagen stå i døra vår, han kikket bare fort inn og ble borte innover til mitt rom gikk han, jeg begynte å grine igjen og svigerinna mi beroliget meg at slike mennesker er bare som unger, ingen fare sa hun for hun har jobbet med slike mennesker.

 

Hun spurte meg om hun skulle gå ned å se etter min mann og hennes i baren, jeg sa ja, men turte ikke helt å sitte inne hos henne, var flaut å gråte om de kom tilbake nå tenkte jeg, hun fulgte meg inn til meg, da jeg lukket opp døren hos meg, så jeg bare ett menneske og skvatt veldig siden døren min hadde stått åpen mens jeg var inne hos henne, som sagt bare bak veggen, men der stod min mann, GUDSKJELOV.

 

Vet ikke hva jeg vil med dette, ville vel bare få det ut.

 

Takk for at du tok deg tid til å lese...

Skum-melt

Anonymkode: 88f9a...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...
Pashla skrev (På 19.7.2020 den 21.42):

Endelig kom beviset. Langesund er et skummelt sted! 

28D614CB-DD03-48EF-B9D1-A3F087971758.jpeg

Det er virkelig ingen spøk å dra til Langesund, gitt!

Anonymkode: a0ac7...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...