Gå til innhold

Fy fader for en skremmende kveld her på langesund skjærgårdhotel!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Vi kom hit i dag, var her også ifjor, alt gikk fint, vi badet og koste oss tidlegere på dagen, men jeg la merke til en mann som så skremmende ut, men han var nok bare med de andre som var litt sånn tilbakestående el hva jeg skal kalle det, ei gruppe med slike folk, han så bare skremmende ut for meg altså. Briller, tykk, skjegg, badeTRUSE i sebra stoff, grå, uselt.

 

Mannen gikk ut for å røyke og sa han ble borte max 15min, jeg startet med å drikke vin på hotelrommet, klokka gikk og mannen min kom ikke tilbake, jeg begynte å bli redd, drakk mer vin, og ble røysugen, ringte svigerinna mi på rommet ved siden av, var å banket på der flere ganger, ingenting skjedde, til plutselig døra dems var åpen, jeg turte ikke helt å gå inn der første gangen, men andre gangen, tørket jeg tårene etter å ha åpnet min dør og sett bortover gangen etter min mann tusen ganger.

 

Jeg gikk inn til henne for å se om broren til mannen også var borte ( for da kan det hende min mann har hentet han).

 

Hun sov, og våknet når jeg kom inn der, døra stod på gløtt, mannen min hadde ikke vært der, og jeg braste i gråt igjen, men siden hennes mann også var borte så ble jeg beroliget, for da hadde han helt sikkert møtt min mann, plutselig ser jeg han tullingen som jeg var redd tidligere på dagen stå i døra vår, han kikket bare fort inn og ble borte innover til mitt rom gikk han, jeg begynte å grine igjen og svigerinna mi beroliget meg at slike mennesker er bare som unger, ingen fare sa hun for hun har jobbet med slike mennesker.

 

Hun spurte meg om hun skulle gå ned å se etter min mann og hennes i baren, jeg sa ja, men turte ikke helt å sitte inne hos henne, var flaut å gråte om de kom tilbake nå tenkte jeg, hun fulgte meg inn til meg, da jeg lukket opp døren hos meg, så jeg bare ett menneske og skvatt veldig siden døren min hadde stått åpen mens jeg var inne hos henne, som sagt bare bak veggen, men der stod min mann, GUDSKJELOV.

 

Vet ikke hva jeg vil med dette, ville vel bare få det ut.

 

Takk for at du tok deg tid til å lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ja jeg lurer jaggu på det samme... Hva gjorde den stakkars mannen da? gikk forbi og titta inn ei dør som var åpen?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvorfor i alle dager grein du fordi mannen din var borte? og hvorfor kunne du ikke gå å se etter han selv? på et hotell?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, hvor har du fått tak i så sterke saker i Langesund? Vet de hadde mye dop tidligere, men trodde de hadde ryddet opp nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er nok brisen, men han skremte meg, når han titta inn her, skal prøve å forklare, han titta inn bøyde seg bittelitt ned, så knærne var bøyd, for det var mørkt på rommet og lo liksom

 

Tenk deg dere jeg var redd og hadde tenkt å sett på han tidligere, og plutselig står han i døra på mitt hotelrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde nok også prøvd å se hva som skjedde hvis jeg hadde hørt hysteri og grining fra et rom med åpen dør .. Stakkars uskyldige mann, dømt fordi han hadde briller, skjegg og stygg truse.. hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hvorfor var du redd for å gå å se etter mannen din, og hvorfor var du redd for å gå inn til svigerinnen din og hvorfor i alle dager grein du allerede før han kikka inn døra?!

 

har du angst? depresjoner?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fader dere altså, er det ingen som klarer å sette seg inn i min situasjon her da, drikker bare hvit vin DR.LOOSEN, men er blitt paranoid av å høre alt det morderriske på tv osv...

 

 

Det er til å le av, men nå som jeg er brisen/full så klarer jeg ikke å le av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd for å gå ut pga at jeg hadde grått, og da ser folk det, i tillegg til at jeg var brisen. Ble paranoid liksom. Var redd for det samme for å gå inn til svigerinna mi for at det var flaut at hun ser meg at jeg har grått.

 

Gråt pga jeg var redd for mannen min, vet ikke hva som hadde hendt han, han pleier jo altid å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til 2 gutter: Gå inn på dib og les innlegget ditt i morgen når du er eru=) Du kommer garantert til å få deg en god latter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skal for alltid stå høyest i kurs for meg når det gjelder festlige dib-innlegg. jeg ler så tårene renner her!!

 

zzzzebramønster!! Tro om hun hadde blitt livredd meg om jeg kom i mine leopardmønstrede sko?

 

Så hun grein og var hysterisk for at mannen hennes var borte lenger enn han sa han skulle, på et hotell, når han hadde drukket, og baren var sikkert der nede hvor han skulle røyke... Og hun turte da altså ikke gå å se hva som hadde skjedd. IJahaja, når dere forklarer det på den måten så....

 

*ler enda høyere*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh, ser på profilen din at du er gravid, er det så lurt å drikke da?? men var i hvertfall et morsomt innlegg, forstod jo ingenting, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ler allerede, men ja skal nok lese dette i morgen også ,hahaha, men gud som skremmende når man er midt oppi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...