Gå til innhold

hvor gamle var dere når dere fikk barn?


me&my <3a&b<3

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg har svart tidligere men har fått en til så svarer igjen.. Fikk eldste 19 dager før jeg var 17 år og nr 2 kom litt mer enn 1mnd før jeg var 20år. Nå er jeg snart 21 år og venter ett lite nurk i slutten av januar :) Eldste er 4 år og minsten 13 mnd, vi storkoser oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

jeg var 24 og følte meg veldig ung til å få barn.men har jo gått veldig bra :)

Hadde heldigvis god erfaring fra dagmammajobber og barnevaktjobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Tja, ble gravid m/tvillinger første gangen som 21 åring, mistet i fortidlig fødsel. Fikk sønnen vår i feb. i fjor, noen mnd før jeg fylte 23, også fikk jeg lillesøster i mars i år før jeg ble 24. Så da ser det ut til at vi har fått de ungene vi ønsker oss før jeg fylte 24 gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei ble gravid med nr 1, 21 år gammel. Nr 2, 23 år og om 2 Mnd blir jeg 25 og om 3-4 Mnd kommer Trillingene våre :-) så 5 barn på 3,5 år. Men så er vi ferdig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg og samboeren var 20år når vi fikk lille jenta vår og veldig fornøyde med det begge to, så nå skal jeg bare gjøre ferdig siste rest av lærlingtiden så blir det nok en nr2 etter hvert også, å må bare si at vi stortrives som unge foreldre men det er nok nokka som ikke egner seg for alle for man må gi slipp på en del og krever hele tiden mye planlegging å jobb når begge er i 100% jobb og ikke har noe slekt i nærheten som kan stille opp når man egentlig kunne tenkt seg en pust i bakken, men også utrolig givende og ville ikke vært foruten en sekkund! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...