Gå til innhold

Oppe og går??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta mi blir 1 år om en uke.. Hun går ikke alene, men skubber ALT forran seg.. Gåstolen,gåbilen osv..

Tror ikke hun begynner å gå med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla går og hun er så stolt :) for ikke å si hvor stolte mamma og pappa er :)

Kryping er nå erstattet av gåing. Litt knall og fall, men noen kuler må man jo ha....Stakar liten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går ikke hun heller og det ser ikke ut som hun kommer til å gjøre det på en stund enda. Hun er fornøyd med å krabbe og er forøvrig ganske rolig og bedagelig anlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er en stund før min lille gutt kommer til å gå, han reiser seg opp over alt, men står liksom bare der når han har kommet seg opp.... Prøver ikke å gå noe enda.. Blir ett år til torsdag. Litt vittig når jeg kikket på mobilen min i dag der stod det "termin", skrev det jo inn i fjor, å hadde ikke slettet det.. Ett år har gått fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa har tatt sine første skritt på egnhånd :) hun krabber for det mste, men vil gjerne ha med oss på tur rundt i stua. eller hun "roper på hjelp" når gåvogna har stoppet mot et ellere annet.. hun bgynt å reis seeg da hun var 7mnd, mn er litt vinglete enda :)

hun blir ett år på halloween ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gåes ikke alene her heller enda. Men tror ikke det er veldig lenge igjen, for han skyver alt mulig tenkelig foran seg så han får gå, og han tar flere og flere sjangser når han skal flytte seg fra f.eks. sofaen til bordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Pjokken vår har heller ikke slept seg enda, han fyller året 28., så det nærmer seg fort.... Han er oppe overalt og dytter alleting forran seg kjekkest avalt er å trille storebror med gåbilen.. ellers skorter det ikke på kreaktiviteten.. stoler, lekekasser, klekurv - det meste kan dyttes bortover gulvet.

Han elsker å klatre; forserer trappa til 2 etg på 1-2-3... eller klatrer oppi lekekassen ol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...