Gå til innhold

Jammen er det stille på oss om dagen.....


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ikke mye aktivitet for tiden...

 

Jeg har begynt å jobbe, ja. Så nå er det Pappa som er sjefen her hjemme. Det er en ny hverdag jeg nesten hadde glemt. Trives, men savner jo Snuppa mi mye. Håper å få til en fridag i uken når alvoret (=barnehagen) begynner. Foreløpig trenger jeg ikke bekymre meg for det, for vi har ingen barnehageplass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her skjere ittno! Jeg har jobba lenge, så det er vel ingen unnskyldning. Tenker mye på at det ikke er lenge igjen til permisjonstiden går ut - og dagmamma kommer inn. Heller ingen barnehageplass her i gården. On the bright side: dagmamma er i nær familie, og pappan og mamman får hver sin fridag med vesla. Leenge... håper vi ikke får plass på en stund, hehe. Elleve måneder er en fantastisk sjarmerende og interessant alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ganske stille her i fler mnd:)

Ikke at jeg er så flink til å skrive innlegg!

Jeg skal være hjemme et år til, så vi koser oss med gode venner, familie, kafebesøk og ute på lekeplassen:)

Hun hadde vel kanskje hatt godt av å startet i bhg over nyttår, for hun er ganske aktiv...Hadde jo plass, men frøys skoleplassen min og takket nei til bhg.plassen hennes da jeg syns hun var for liten til å starte 9 1/2mnd.

Skal begynne på skole til høsten, men ikke umulig at jeg får meg en jobb om hun kommer inn i bhg fra 1.feb ( har søkt fra da).

 

Elsker alderen hun er i nå, er så morsomt. Ser frem til hun begynner å gå - det blir gøy.

 

Ikke lenge til alle fyller et år nå, tiden har flydd:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt hjemme.. Har fått ny jobb.. JIPPI !! fra nytt år, og har forlenget perm frem til da.. men tida flyr og dagene går i ett. Minsten er jo super aktiv for tida, og mine to større barn er på skolen og det krever mye oppfølging. Så skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til å jobbe i tillegg (bare 60% da.. akkurat passe i grunn).... Nå gleder vi oss til minstens første bursdag 2 oktober :)

 

Hvordan går det med den gravide sunshine ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også hjemme fortsatt. Skal være hjemme til august 09. Koser oss i den travle hverdagen. Så får vi se hva jeg finner på til høsten. Blir nok bytte av jobb, ønsker en roligere og redusert jobb. 2 barnsmamma tilværelsen begynner å tynge ja, spesielt med enn mann som reiser mye i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er vi travelt opptatt med tilvenning i barnehagen.. Begynner i ny jobb på onsdag... Kunne tenkt meg å vært hjemme med jenta myyye lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har planer om å være hjemme til over neste sommer, men det kommer litt an på rena!!! Økonomien som avgjør! Mannen min begynte i ny jobb som innebærer endel reising og det er vanskelig å kombinere med min jobb som sykepeier. - spesielt når vi ikke har familie som kan hjelpe oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...