Gå til innhold

Prøverør


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hallois.Jeg lurer på om dere vet hva prøverørbehandling koster,å om d koster noe i d hele tatt,har ikke peiling jeg.Er 39 år å prøver,men blir like skuffa hver gang,er lei av å vente.Avslutta en pegokur for en mnd siden,men er IKKE gravid,snufs,,,,,,,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på forumet Slitere. Der er det mange som driver med IVF (prøverør) o.l. Tror du vil få raskere svar der :)

 

Jeg vet dessverre ikke, kun at det er stor forskjell på privat og offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi over 39 er nok nødt til å gå privat. Dersom du stikker inn på www.onskebarn.no så finner du masse linker til private klinikker. De har gjerne lagt ut prislistene sine.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Har vært hos klinikk Hausken i Haugesund. På deres hjemmeside er det prisliste...gå inn der så får du svar. Er veldig fornøyd med dem, men vet ikke enda om det har gitt resultat.....skal teste i morgen. Ellers så kan du bare ringe, men det er din fastlege som først må henvise deg til gynekolog, så henviser han videre til feks Klinikk Hausken. Det er selvfølgelig andre klinikker også.....prøv dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å?

Trodde det, jeg, men jeg tar feil av-og-til. VI ble ihvertfall henvist..... Uansett: Lykke til! Jeg testet positivt i dag, jeg, og det på første forsøk. De er flinke, de folka!!! Det er absolutt verdt å prøve!!! Igjen: Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...