Gå til innhold

Hva er det mest spesielle du har onanert med/på/i osv???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hm, nå måste jag tenke litt....mye jag har brukt;

div. frukter

sprettball

strap on på stor bamse;)

kjærlighet på pinne

sokkelen på toalettet

 

det meste blir bra bare man er kåt nog;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på et toalett på en liten cafe-bar i Stavanger sentrum. Edru og på en tirsdag kveld på kaffe med ei venninne.

 

Skikkelig digg å bli så kåt og tørre å gjøre noe med det- jeg flydde resten av uka :)

 

mmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jif moppestang...

Håndtaket ..

 

Håndtaket på en hammer, var med en på verkstedet og han lå å skrudde under bilen, da han rulla seg frem satt jeg i stolen og lekte med den.Skal si han fikk den pikken i kjeldressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

husker faktisk et par ting fra noen år tilbake:)

 

Skrutrekkeren til min pappa ( tjukkeste enden altså!) hehe

Et stearinlys

Gulrot

 

Jaja, det er vel sikkert 10 år siden, og aldri mer.

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tuppen på vinflakse, OG JA det ble vakum(!)

 

Måtte knuse flaska for å få den ut!:S

 

Hehe, good times!:)

 

Har invistert i en rabbit nå!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På toalettet i kjelleren på McDonalds på Strøget i København, midt på lyse dagen med lang kø utenfor. Var på shoppingtur og venninnene mine sto ute på gata og ventet på meg. Jeg måtte på do og ble plutselig veldig kåt...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Where to start?

 

På do på Universitetet midt på dagen.

 

På lesesalen midt på dagen, men bare en annen der som satt i andre enden.

 

På kino med venninne ved siden av.

 

På kino hvor kjærestenn min satt ved siden av, og vi begge onanert mens vi kikket hverandre i øynene.

 

I flysetet.

 

I bilen.

 

 

 

Når det gjelder gjenstander:

Agurk, gulrot, kjøttpøse, dorullholder, barberhøvel, shampoflaske, badeskumflaske, stearinlys,... Det jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

hmm

 

På toalettet til svigers under en søndagsmiddag

 

på kino med daten min ved siden (han ble ganske overrasket og jeg kan love deg at pikken sto i giv akt) Vi var kun på date nr 2. Jeg hadde på meg skjørt. Begynte først å ta av meg trusa, (han hadde blikket festet på skjermen) så tok jeg hånda hans og la stringtrusa mi i den.. hehe... Var en helt sinnsyk opplevelse... Det var ca 10min igjen av filmen da jeg begynte å fingre meg selv... 15 min etter hadde vi sex i parken rett utfor kinoen:O) Vi er idag gift med 2 barn og har fortsatt sex de utroligste plasser....

 

Noe jeg har brukt er: moppen, sleiv, pølse, fjernkontroll, hårbørste, håndtak, dildo, telefonen til naboen (satt b.vakt)

 

Har faktisk hatt sex med naboen også, med kona i huset, på deres sofa. De hadde kranglet (som de ofte gjorde) hun var drita, han var edru og jeg var den unge jenta som satt b.vakt. 17 år og han 34. Det var temmelig fiasko, men en historie jeg aldri kommer til å glemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

på nattoget hjem fra byen, satt i skjørt uten truse og fingret meg selv mens en fremmed mann satt diagonalt over meg og hadde god innsyn til hva jeg holdt på med. Det var dødsdeilig.. Tilslutt klarte han ikke la være å kikke ;o)

 

I bilen i kø, med lastebil ved siden av.

 

Egentlig flere ganger i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakenden på barberhøvvelen i rompa (dursjen)

Agurk/gulerot

Støvsugeren :P støvsugde klitten litt på skrå,slik at den dirret skikkelig, var kjempedeilg,men ble noe øm etterpå,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort mye rart da, men kom til å tenke på en gang da jeg satt på bussen og ble så utolig kåt.. Jeg la jakka over fanget og onanerte. Det satt folk både foran bak og ved siden av, vet ikke om de fikk med seg hva som forgikk da...

Så har jeg brukt en del ting i dusjen, sjampoflasker ol. Kjøkkenredskap osv, men min favoritt er en vibrerende buttplugg som kan pumpes opp, det er utrolig deilig å onanere med den inni. :-) Skal faktisk gå å bruke den nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oj, where to start??!

 

-Onanert i bilen, parkert ved fortauet mitt i byen.

I- trappa..

-ute i skogen (noen ganger med ei venninne, da var det ikke bare onanering!)

-Felles dusj på campingplass , var alene i selve dusj rommet, men var flere i graderoben ved siden som kunne komme rett inn når som helst!

 

når det kommer til gjenstander;

samme som mange ovenfor

Sånne lekeslim dyr fra lekebutikken(fin å gå med i trusa f.eks)

Isbiter

fotball

fjær

div frukt

 

Hm, var noe av det jeg kom på i farta!!

 

Hmm, ble inspirert til å finne på noe nytt nå ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

hmmm,skal vi se .....

steder :

 

bilen til eksen

senga mi

diverse sofaer

dusjer rundt omkring ( 3t for eksempel ) og hjemme hos meg selv, eksen, mannen min , mamma og pappa og diverse venner

ei brygge

på gulvet

 

 

ting , vibratorer, div grønnsaker, enden på dorullholder fra ikea ( i rompa) og masse forkjellige dildoer.

 

men det aller beste og deiligste er da mannen min "onanerer" meg med fingrene sine på klitten min. fy faen jeg kommer så sjukt da. spesielt deilig er det om han har oikken sin inni meg samtidig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*I bilen alene

*I bilen sammen med sambo og en kamerat av han - de satt foran, jeg satt bak - og de ante ingenting tror jeg(?)...

*På toalettet på lesesalen

*På toalettet på jobb -sykt sexy kollega;)

*På bussen

*I senga, med ei venninne sovende ved siden av

*På stranden i syden

*På balkongen

*På flyet (ingen ved siden av meg eller bak meg)

 

Sambo/tidligere flammer har onanert meg:

*På kino

*I bilen

*På fly

*På sofaen hos svigers - mens de drev og ordnet mat på kjøkkenet

*På stranden i syden

*I taxi

*Hos en kamerat av han i soafen, mens vi så på film

(han fersket oss...)

 

- det meste funker egentlig;)

I dusjen onanerer jeg stort sett hver dag, så anser ikke det som spesielt...

 

Av gjenstander har jeg ikke brukt så mye...

Kjøpte meg både dildo og vibrator tidlig - og fingrene funker fett de og;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Det aller beste å onanere med er potetmel! Ja, dere leste riktig... POTETMEL. Jeg tar en pakke potetmel og heller oppi en latexhanske. Putter den i microen i et minutt, så potetmelet er litt varmere enn kroppstemperatur. Plasserer så den varme hansken mellom bena, og bruker tommelen på hansken til å gni klitoris med. Det er kombinasjonen av varmen og den knitrende følelsen av potetmelet som gjør det så vanvittig deilig.

 

Anonymous poster hash: ae2b5...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...