Gå til innhold

barnehagen/dagmammaen.


nybebis

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Hvordan går det med de små i barnehagen/dagmamma?

Sønnen vår brukte en mnd på å roe seg. Nå går det ganske greit. vi prøver å hente han litt tidelig så det ikke blir for lenge. Men jeg synes det er fælt å "gi fra meg" en 12 mnders..Velvel, skal vel slutte å jobbe når jeg vinner i lotto :0/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knerten startet i barnehage den 4.august, og det virker som det går veldig greitt! Den første uka var litt vanskelig, hovedsaklig fordi vi la om soverutinene hans litt slik at han skulle prøve å følge med resten av barna i avdelingen hans. Han spiste veldig lite de første to ukene, men nå har matlysten kommet tilbake fo fullt! Han har også selvfølgelig blitt forkjølet, har vært det i snart 3 uker nå..... =/

Men som sagt så virker det som det går veldig greitt! Litt sutring kan det være idet vi leverer han, men det går fort over. Hører at når de går inn på lekestua, så blir han stille. Han leker veldig bra med resten av barna, til tross for at han er den yngste, dvs den eneste på 1 år. De andre barna er 1 1/2 og 2 år. Han har også begynt å gå etter at han begynte i barnehage, tydelig stimulert av de andre barna. Han er en veldig sosial gutt, så jeg er overbevist om at han hadde kommet til å kjede seg her hjemme med bare mamma og pappa. Men han har uten tvil blitt mere mamma-dalt etter han begynte i barnehagen, og nå har han til og med tid til å kose litt, noe han aldri hadde før!! Alt i alt så er det er fornøyd gutt vi har, føler jeg! Så selv om mange vil ha det til at 1-åringer er for små til å begynne i barnehage, så er jeg overbevisst om at vi har gjort det rette valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at han trives! Det gjør egentlig gutten vår også. Det er vel mest mor som vil være hjemme ;o)

Han går også fint nå. Han begynnte såvidt å gå da han var 10mnd, men klarte ikke å reise seg opp selv. ( han var jo så tung!) Men nå klarer han det og elsker sin nye frihet. Han trasker rundt dagen lang, peker og sier "erdetforno'". Veldig søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...