Gå til innhold

Mor gir tenåringer alkohol


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har oppdaget at en mor gir sin datters venner alkohol. De drikker når moren er hjemme, og når hun er borte.

Datteren har aldri vært populær på skolen, men nå har hun plutselig mange "venner". De er der for å drikke.

Selv måtte hente min sønn på 16 år fordi han var full. Denne gangen var ikke moren hjemme.

Stadig er de i dette huset. Hva gjør man? Ringer moren og sier at det blir anmeldt om det skjer igjen?

Jeg synes de er alt for unge til å få servert alkolhol! De får vente til de blir 18, og kan kjøpe selv. Voksne skal da vel ikke kjøpe til ungene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er uakseptabelt. Hva hun gjør med sin egen datter innenfor husets fire vegger er en ting, men å gi det til andre som kommer på besøk er jo helt vilt!

Heldigvis er min sønns venner oppegående, og tok telefonen hans og ringte hjem til meg og sa i fra da min sønn hadde drukket der, og ble dårlig. Da fikk jeg han hjem i det minste.

Skal prate med en annen mor det gjelder også. Hennes sønn var der nå i helgen og drakk. At moren i huset kjøper alkohol til mindreåringe er jo staffbart egentlig, men å anmelde synes jeg blir å gå for langt. Men jeg har veldig lyst til å ta en prat med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenåringer selv og om jeg hadde vært i dine sko så hadde jeg gitt henne klar beskjed om at dette er uakseptabelt. Og om hun ikke ga seg så hadde jeg tipset politet om det.

 

Om man vet dette og ikke gjør noe med det så er man jo like ille selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...