Gå til innhold

Dårligere nattesøvn....


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Knerten har den siste måneden begynt å sove veldig urolig. Før sov han hele natta uten noe problem, men nå våkner han nesten hver eneste natt og nekter å sovne igjen på 1-3 timer. Vi legger han ca 1830-19, og da sovner han uten noe problem. Men så våkner han igjen i 22-23tida, og virker lys våken! Sutrer og skriker litt når han ligger i senga, men det øyeblikket vi tar han opp så smiler han og vil leke! Vi har kommet frem til at det hjelper å gi han ei flaske MME, det roer han veldig. Det må også nevnes at matlysten hans ikke har vært på topp den siste måneden, så jeg har litt problem med å få i han en skikkelig porsjon kveldsmat.Dette har begynt nesten samtidig med at han startet i barnehagen, så kanskje det kan ha noen sammenheng? HS sa på 1års-kontrollen at dette er også tiden hvor babyene begynner å drømme, så kanskje han våkner av det.

Noen flere som har slike erfaringer, og evt har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei.

Datteren min begynnte med dette da hun var 10 mnd. VI ble nødt til å ta en liten runde på det da. vi la henne i 7 tiden og sa med rolig stemme at hun måtte legge seg ned å sove. I TO uker holdt hun det gående med raseriutbrudd, men vi var sta. så plutselig smilte hun og la seg uten å vokne en kveld. og nå er hun tre år og sover fortsatt like bra.

Dette var akkurat det samme som dere, hun hadde sovet godt hele natte før. Jeg vet ikke om denne metoden fungerer for dere men det er verdt å prøve ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...