Gå til innhold

Noen nybakte mammaer i gjøvik og omegn her som kanskje kunne tenke seg å bli kjent??


Pusejinta

Anbefalte innlegg

Heisan

 

Jeg er ei jente på 23 år som fikk en sønn den 11 august 08. Vi ønsker å bli kjent med andre i gjøvik og omegn i som har barn for da kanskje å ta en trilletur, cc tur, bare møtes hjemme hos hverandre eller lignende...

 

Klemmer fra Håkon og Silje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Silje!

 

Jeg er med på det! Og tror de andre fra BIM treff, som har født, også vil være med på det.

 

-Kathrine og Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

De andre kommer vel kanskje inn her etter hvert :) Vært koselig med treff igjen...

Alt bra med den lille familien?

Her har vi slitt med kolikk :( , men har hatt noen behandlinger hos kiropraktor så nå er han som et nytt barn:)

 

Silje og Håkon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de kommer nok hit etterhvert. Eller så er det lunsjtreff for Bim-folka, neste onsdag, med forespørsel om vi kunne komme med barna, vi som hadde født! :)

 

Vi har også slitt med mageproblemer, og går til kiropraktor. Tror kanskje det begynner å hjelpe nå. Det er i alle fall ikke så mye intens skriking lengre...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Silje og Kathrine!

 

Iben Louise kom til verden 0808, og vi koser oss ihjel hjemme om dagene! Jeg dra på BIM-treffet på mandag, og fikk vist frem lille prinsessa mi! Stor stas:)

 

Synes det du skrives om å møtes Silje, høres kjempebra ut! Det er veldig deilig å være hjemme, men jeg trenger å komme meg ut av joggebuksa og sofaen av og til merker jeg! Det var koselig å se de med mager igjen også, men jeg tenker at det hadde vært kjempefint å møte andre med nye bittesmå!

 

Kan vi ikke forsøke å ordne et treff?

 

Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:)

Gratulerer så mye til deg også Gitte:) Iben Louise ble født på en spesiell dato :) Så morro:)

Ja er kjempe godt å komme seg ut litt også, særlig når ting har gått seg til litt:) Her hjemme går alt bare bedre og bedre. Jeg hadde helt gitt opp amminga men her om dagen bestemte jeg meg for å prøve igjen og det funka. Så nå øver vi og det går lettere for hver gang:) Godt å slippe all den pumpinga, vask og koking av flasker og itte minst det å måtte stå opp om natta for å varme melk og gi og deretter å pumpe meg etterpå..

 

Når passer det med treff for dere da?

 

Silje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg med etterhvert jeg. Jacob Aleksander er ikke mer en 1 uke gammel så vi drøyer kanskje litt med så altfor mye aktivitet. Men vi kommer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei alle sammen !

fikk ei jenta 3 desember. koslig å høre fra andre med babyer også :)

er det forresten noen av dere som driver med baby svømming el har tenkt å begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...