Gå til innhold

Prøver å finne flere gravide i Førde området jeg..


Nina 69  G91  J09  J10 ?

Anbefalte innlegg

Hei. Bur på ei øy i Askvoll som heiter Værlandet og er den einaste gravide her. Er i Førde med jamne mellomrom, og då hadde det våre kjekt å møte fleire graverte. Har termin i februar.

Finnes det nåken fleire der ute?

Skal vi prøve å få til eit treff?

Skal til Førde 28 august og 4 sept i første omgang. ( 4 sept. er det ord. ul) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du er ikkje aleine om å prøve å finne andre gravide herfra... Hehe... :) Har gjort eit par forsøk sjøl.

 

Er tvilling-gravid med termin i midten av oktober, men regner med dei kjem litt før. Per dags dato er eg sofasliter, har fått beskjed om å ta det med ro framover. Hadde ei lita blødning i helga og fekk to netter på sjukehuset. Men alt går bra no da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, da er vi i det minste 2 gravide fra Førde området. Blir stusselig på føden da hvis det ikke er flere der ute.. hehe..

Tvillinger! Det høres spennende ut. Og tungt... Jeg er bare 4 mnd på vei enda, og veit at det bare er en der inne, men har måttet gå med mamma-klær fra uke 10 og føler jeg eser utover. Har ikke gått opp noe i vekt enda da men det er vel fordi jeg tok av 8 kg de første ukene. Høres skummelt ut med blødning.. Du må bare ta det med ro.

Jeg er aktivt sykmeldt pga Kols og regner med å bli helt sykmeldt fra neste mnd. Kjedelig, men jobber i barnehage, og der nytter det ikke å sette seg ned i tide og utide. Sliter med pusten. Ellers går alt bare bra her. (Bank i bordet).

Vi kan jo holde kontakt her inne siden du ikke er så mobil... Har msn også. Adressa der er : [email protected].

Lykke til, og slapp av mens du kan. Det blir vel ikke mye tid til det etter oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du i barnehage? Det gjorde eg også før eg vart sjukemeldt :)

Har holdt til i Halbrend i 4 år eg, og så tar eg førskulelærarutdanning ved siden av... :)

 

Fant ei til inne på "Oktober 2008"-gruppa som også var herfra, har ikkje fått svar fra ho enda. Men det kjem vel :)

 

Blir lange dagar her heime, men det går no på eit vis! Får i alle fall holdt meg oppdatert når det gjelder OL... Haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Sitter her ute i havet. Kjente første sparket nå på lørdag. Og litt mer i kveld. Gleder meg til det blir litt mer jevnlig. Og at sambo også får kjenne.

Håper du kommer deg opp igjen fra sofaen da, litt kjipt å måtte ligge hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok meir ligging på meg framover du... Var inne på kontroll igjen i går, livmorhalsen min er no på 1 cm... :/

Heldigvis får eg fremdeles lov å vere heime, siden eg bur så nær. Andre med så kort livmorhals ligger ofte på sjukehus...

 

Er 32+5 med tvillingene i dag, så greier eg å knipe igjen i ca 2 veker til, så skal eg vere fornøgd! Da nærmer eg meg 35 veker og det føles litt tryggere... Berre håper det går bra... :)

 

Koselig når en kjenner første sparkene, husker da eg opplevde det. Samboeren var så "sjalu" fordi eg kjente nåke han ikkje kunne kjenne.. Så gjett om han vart glad da han også endelig kunne ta del i spark og bevegelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 cm livmorhals var ikke mye nei. Skjønner at du må ligge da ja. Er jo nesten åpning jo..

Vi gleder oss til ord. ul. 4 september vi. Da får jo sambo hilse på nurket også. Ja hvis ikke han får kjennt spark før den tid da. Nå er det jo ikke mer enn 1 mnd siden sist ul da men, er like spent fordet. Dette blir min 4 ul hittil.Satser vel på at det blir den siste også. Litt tryggere nå når jeg kjenner livstegn av og til. Har vært veldig nervøs etter at det gikk galt i januar, og da hjelper det mye å få komme inn å se at alt er bra med jevne mellomrom. Er kjempeglad for at jeg sokner til Førde sykehus. Har hørt om jenter som ikke får noe ekstra-oppfølging etter MA og det må være fælt. Gå rundt å være nervøs i 18 uker...

Får jo litt ekstra oppfølging pga alder også da, og det at jeg har Kols. Må gå uten medisiner nå og det er ganske tungt. Men deffinitivt verdt det til slutt.

 

Er litt misunnelig på deg som har kommet så langt. Føler tiden ikke går fort nok, spesielt nå når jeg er der jeg hadde termin før det gikk galt sist. Da var terminen 29 august. Prøver å ikke tenke på det men klarer ikke helt å skubbe tankene ut av hodet

.Huff nei dette ble negativt gitt. Må heller glede meg over det underet jeg nå bærer på.

 

Ja du må bare knipe igjen. Hver dag er viktig. Vet du hvor store babyene er? Min sambo er også tvilling, og de var over 4 kg hver seg. Synes ganske synd på "svigermor" der ja.

Lykke til ihvertfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad eg blir fulgt opp på sjukehuset eg også. Dei som jobber både på svangerkapspoliklinikken og på føden er så flinke og koselige! Føler meg virkelig ivaretatt når eg er der :)

 

Denne gangen går det bra med deg, du har jo komt lengre no enn du var da?

 

Kniper igjen som berre det eg... Samboeren handler, lager middag, styrer og steller for meg :) Kjøper lesestoff til meg og passer på at eg har alt eg trenger når han er på jobb. Heldigvis jobber han på sjukehuset, så skulle fødsel starte når han er på jobb så bruker han 3 min på å komme seg hit å hente meg!

 

Tvillingene ble vektestimert for ca 1 veke siden, da var tvilling1 1800 gr og tvilling1 1700 gr. Så dei er veldig jevne og fine i vekst :) I lengd er dei også ganske jevne!

Kan tenke meg at det var hardt for svigermor å føde to på over 4 kg!

Sånn som mine ligger no, så blir det keisersnitt.

Med mindre dei snur seg... Håper på det, har mest lyst på vanlig fødsel. Det er det beste for både meg og barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei. Hvordan går det med deg?

Jeg har fått meg lungebestennelse og to knekkte ribbein, så her er det ikke mye morro.

Du har vel kanskje født du nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...