Gå til innhold

1 års kontroll?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Hvor store var deres da? Min fyller ikke 1 år før 31.august, skal på kontroll 28 august vi da.. =) Skal skrive når vi har vært på kontroll.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knerten her i huset ble 1 år den 13.august, og vi var på kontroll den 18. Han var da 81 cm, 10890 gram og 47cm rundt hodet! Bruker str 22 i joggesko, så her blir det nok en lang slamp med tiden tenker jeg!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte faktisk kjøpe 23 til mini jeg.. Ser jo helt merkelig ut på foten.. Lille gutten med DE bena.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.... Godt å høre at det er flere beibiser med pailabber!!!! Ser på gutten min at han blir stor, han har svære never, store bein og lang rygg. Men pappa'n hans er 194 cm, så han har vel noe å slekte på da..... Selv er jeg 172 cm så jeg er vel ikke akkurat kort, jeg heller..... Kanskje det er en kommende basketspiller jeg har fått her.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslegutt var 77 cm og 8800g. En lang og slank "spirrevipp"! Pappa`n er 190 høy og beinrangel, jeg er 165 høy og har vært beinrangel helt til svangerskapet, så han blir vel en (lang) tynn ting han her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker også 21/22 i sko, så det er nok pga store bein at han er så stødig! Har en vanvittig ballanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi fylte ett år 16 august og når vi var på kontroll den 19 august var hun : 9320 gram og 76,6 cm lang. Hun begynte å gå for en mnd. tid siden og bruker str. 19 i sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på kontroll =)

Adrian var 10.890kg og 78cm lang.. Flott gutt! Og går som bare det nå, er så stolt. har gått få skritt i en mnd nå. 4 her og 4 der liksom. Men igår og idag har han gått masse! Går nesten hele tida, krabber bare når han er sliten.. hehe.. Dette er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...