Gå til innhold

Superfornøyd etter å ha født på B3!


Ella78 m/ A&M

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle dere som etter hvert skal føde på SØF at jeg hadde en fantastisk opplevelse av personalet på B3 under fødselen min i slutten av juli. Fødselen var tøff for meg, det skal jeg ikke legge skjul på, men det var ene og alene fordi jeg måtte vente halvannen time på anestesilegen (fikk epidural, hvilket jeg anbefaler på det sterkeste til andre som ikke er så gode på å takle smerte....), og da var smertene selvfølgelig grufulle. Jeg takler ikke smerte veldig godt, og spydde som en gris. Nok om det. Vi hadde en jordmor som heter Ingrid Hansen det meste av fødselen, og hun var virkelig fantastisk!! Det var vaktskifte halvannen time før jeg faktisk fødte, og da brydde jeg meg overhodet ikke om hvem som dukket opp, hadde mer enn nok med meg selv. Syns å huske hun het Kristin, forrsten, men henne husker jeg ikke så mye av.... Hehe.... Men sitter igjen med en god følelse for jordmødrene på Føden....

 

(Barsel var ikke en veldig morsom opplevelse for meg, ettersom jeg hadde store problemer med amminga, og jeg ble rett og slett litt deppa over "ammepresset" jeg kjente der. Nå får gullgutten MME og stortrives med det, så det ordnet seg for oss. Nå skal jeg ikke ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke ammer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for at du delte en god erfaring! det er jo betryggende å lese og høre om folk som har gode fødselsopplevelser på sykehuset man skal på.. :)

 

Ser ikke noen grunn til å grue seg for å føde i fredrikstad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Helt enig! Jeg fødte 1.desember, 4 uker før termin og havnet på B3. Alle der var utrolige til å oppmuntre og følge oss opp! Riktig nok gikk fødselen innmari fort, men både JM og barnepleier vi hadde var rolige og varme mennesker! Det samme var de vi hadde de neste dagene, holdt oss oppdatert om hva som skulle skje og hvorfor. Helt klart en faglig sterk avdeling med masse varme mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...