Gå til innhold

Pappa 50 år i dag...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pappan min hadde blitt 50 år i dag... Han døde for 6 år siden, men savner han fortsatt utrolig mye.... Han har ikke fått møtt barnebarnet sitt på 1 år og heller ikke det barnebarnet som vi akkurat har fått vite er på vei.

Det hadde vært så utrolig godt å ha han her, men sånn skulle det ikke være.... Men han passer nok på oss:)

 

Så Gratulere med 50 års dagen pappa...

Vi savner deg veldig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Huff, skjønner hva du snakker om. Mistet Pappan min for 2 år siden.Han rakk akkurat å runde 63.Allt for tidli. Fortsatt like trist...går ikke en dag uten at tankene faller på den utrolig fantastike Pappan min. Jeg tenker også på hvor urettferdig det er at han ikke fikk være morfar til gutten min og på hvor trist det er at han ikke får han en morfar som han...

Vi får ta vare på minnene ja. Så ser de nok over oss fra et kjempe fint sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hvordan går det med dere som skrev her?

Mista pappan min for 3 år siden, hjertet hans stoppet og slå. Lillebroren min, som da var 22, fant han hjemme i senga død.

Klarer nesten ikke å snakke om pappa uten å gråte, selv om det er mange år siden. Men det går nok aldri over...

 

Om pappa hadde levd idag, hadde han hatt et barnebarn på snart 3 mnd (mitt tantebarn), og en som snart kommer (termin for 2 dager siden).

Lyst til å fortelle barnet mitt om pappa når han blir eldre, men vet ikke helt hvordan. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...