Gå til innhold

noen som er på an igjen? gravid altså?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi! Gratulerer så mye!

 

Nei, her blir det ikke flere enda. Har det trangt nok her fra før, så må vente til vi får bygget ut huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

Tror nok kanskje det blir noe action her også i løpet av høsten, ja..... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nei her er det stopp!! Det var kjeeeeeeempe slitsomt for et år siden. en på 2 år og en med kolikk. Når går det kjempe fint, så vi holder oss til det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

har så utrolig lyst på flere babyer.. men mangler mann. ååå, har så lyst på. trodde virkelig ikke jeg kunne tenke meg å føde igjen etter min grusomme fødsel, det tok 6måneder ca til det var glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

her holder vi på å planlegger nestemann,men regner med at vi ikke prøver på noe før over nyttår:) Siden vi begge er studenter så må d planlegges nøye slik at vi ikke går glipp av sommerperiodene,hvor vi begge kan arbeide oss opp litt ekstra penger til å ha utover høsten/vinteren. Jeg må nok bare innrømme at jeg er skikkelig barnsyk! Kunne gjerne prøvd på d allerede i dag selv om d nok ikke ville vært d lureste...(m tanke på økonomien).Når vi nå prøver på nestemann blir nok dette den siste...trist å tenke på,men tror verken jeg,sambo eller forholder vil klare noe mer...

 

Håpe at jeg snart kan få mage igjen og kjenne gleden ved å ha liv inni meg!!

 

Gratulerer så mye til HI og håper du koser deg mye med nestmann!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...