Gå til innhold

Hammerfest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Æ skal føde i Hammerfest i slutten av august så da blir det spennende å se hvor fornøyd æ blir med de der, har ikke født der før. Synes ikke det var noe hyggelig på ul da jeg var der, spurte om å få vite kjønn men det sa hun at det hadde hun ikke tid til å se etter! og når hun var ferdig med å undersøke mæ så fikk æ ikke ul bilde av babyen det måtte æ spørre etter selv og da jeg spurte sa hun at det hadde hun helt glemt og at æ kunne legge mæ ned igjen og bli smurt med gelen sånn at hun kunne få tatt ut bilder. Kjæresten min hadde tatt fri fra jobb og var veldig spent, han spurte om å få vite kjønn men hun svarte surt tilbake at det hadde hun altså ikke tid til!!!!!

Håper fødselen blir av bedre karakter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oy...

Skal til ultralyd nå den 14, og er veldig spent, etter å ha hørt masse negativt...

Håper du har krefter nok til å komme innom forumet etter at du har født, slik at vi får høre hvordan det har gått.

Jordmoren jeg har til kontroll nå, er iallefall veldig koselig, så jeg håper jeg får henne under fødselen også, jeg bor jo i hammerfest, så det kan jo hende jeg er så heldig!

 

Men skjønner jo det at jeg helt klart må være tydelig og bestemt under UL, slik at jeg får vite det jeg trenger å vite om det lille vidunderet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...