Gå til innhold

Dere som krangler mye med mannen deres, hva krangler dere om?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er frustrert, for vi krangler ofte om ingenting. Klarer å få enorme krangler nærmest ut av intet. Og som regel går krangelen over i å krangle om hvem som er sintest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...hehe....høres moro ut......dere trenger det sikkert....

 

jeg krangler ikke så mye...siden jeg ikke bor med noen mann.....trenger jeg noen å krangle med går jeg bare inn hit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke plukker opp dritten etter seg, snus på nattbordet, sure sokker ved SIDEN av skittentøykurven, klær slengt overalt så jeg ikke vet om de er skitne elle rene, sier han skal vaske gulvene men etter 3 uker er det enda ikke gjort, skal ikke feste hver helg lengre men gjør det likevel, regninger som flyter og derfor ender opp med å ikke bli betalt.

 

Alikevel har vi aldri vært mer forelska.. haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja ringer deg og utgir meg for¨å være modde som har spora ip adressen din....og ergo har sendt dib-gestpo til trøndlag får å utagere hormoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he anonym 23:32

jeg skriver under på alt det der, bortsett fra at han ikke er på fest.

 

egentlig skulle han bare si "nei jeg blir ikke å gjøre det" isteden for å si "ja" i flere uker uten at det blir gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke en typisk manne-greie å si at man skal gjøre noe, f.eks. vaske gulvene, og så går det tre uker? Tror de har et annet tidsbegrep enn oss hva angår husarbeid. Når jeg spør om han ikke kan vaske gulvene, mener jeg at de trenger å vaskes NÅÅÅÅÅ!

 

Men sokkene utenfor skittentøykurven gjør ingenting, synes jeg. Sokkene til mannen min lukter så ille at jeg passer på hvilke klær som ligger ved siden av dem i skittentøykurven, slik at ikke sokkene smitter lukt over på klær som ikke kan vaskes på 60 grader! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frustrasjon ligger mest i at han ligger halve dagen. Selv om det sikkert er en grunn at han er syk og tar medisiner, er det til tider enormt frustrerende å alltid være alene om alt.

Krangling om det tror jeg ikke at jeg vil kalle det...heller en frisk diskusjon i ny og ned.

;o)

 

OG: sist men ikke minst:::::

Lillegutt trenger ikke 400 matchboxcars...jeg blir sprø av at han bestiller disse lekebilene på ebay hele tiden...knurrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg alene da, og har vært det i 4 år, og noen av årsakene var fordi vi kranglet om ALT. Og det må jo to til for å krangle, jeg burde kastet ham ut myyyye tidligere, i stedet for å godta all dritten.

 

Han SOV myyyye mer enn meg, en god grunn til å krangle synes jeg. Jeg fikset alltid barna til barnehage/skole, laget matpakker, leverte, hentet, stilte opp på foreldremøter, avslutninger, tilstelninger osv. Også i de periodene han var permitert/langtidssykemeldt. Eller vi begge var på jobb/skole.

 

Dersom han vasket badet, evt gjorde noe annet husarbeid skulle han ha skryt langt oppi skyene for det, mens det jeg gjorde la han ikke merke til en gang, og hadde han gjort noe - mente han at han hadde hjulpet til nok for de neste 6 mnd - minst... også drakk han for ofte synes jeg, veldig god grunn til å krangle - spesielt siden han ikke tok hensyn til at jeg ikke likte det, og ikke gikk med på å inngå avtaler på hva som var ok.

 

Han inviterte også familie uten å avtale med meg, men om jeg gjorde det samme ble det månelyst her.... Han avtalte også å stikke ut med venner uten å avtale med meg, men skulle jeg ut - måtte jeg liksom "spørre" om lov... om han kunne være barnevakt liksom... haha.

 

Neih... for ikke å snakke om den evige diskusjonen om PENGER!!! Grrr... så deilig det er å vite HVA man har inn pr mnd, og hva pengene går UT til, og hva man sitter igjen med. Himmelsk =) Det er deilig å være alene!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå for tia krangler vi over den flotte spesifiserte tlf regninga som jeg snek på...Fant masse godsaker der..Blir søren meg pisst på selv for at jeg gjorde det,for nå er jeg samboern from hell.Fint å se at han har funnet seg nye bekjentskaper rundt om i norges land.Og at han fortsatt har kontakt med ei han styra med før han gjorde det slutt med meg...,pluss en del andre kjerringer som han har vært sammen med eller styra med...arrrgggg:( Sjalusien lenge leve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare la xen få han tilbake da....fint-fint om hun kan kose seg litt med dritten hans.....side hun er så klar for det.....

 

det er mye bedre å bytte ut dritten enn å sitte å være sjalu for en gubbe som henger etter xer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...