Gå til innhold

Hvordan går det med mars-barna deres?


Kaja_07

Anbefalte innlegg

.... de begynner jammen meg å bli store nå. Tenk hvor fort det har gått.

Men en morsom tid nå syntes jeg (16 mnd) - fler og fler ord begynner å komme og han forstår det meste av det vi sier. Litt slitsomt innimellom såklart - men mest kos :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det helt supert, og begynner å tenke på nestemann.... Pjokken løper rundt med gliset sitt og er så morsom og rar. Slitsomt ja, men mest kos som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er lillemann passert 17mnd og er en hjertekuser:) Det er jo så gøy nå de løper rundt, peker og prøver å si ord;)

 

Begynner jo å tenke litt på en mulig nr 2 vi og, men først må nok mor (altså meg) få seg en jobb. Ikke helt klar for mammaperm uten penger. Er akkurat ferdig student så arbeidsmarkedet neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det kjempebra, helt klart den beste alderen til nå. Kunne bare kose han hele dagen, så søt er han. Prater mer og mer. Så gøy dette!

Her tenkes det ikke på noe nr 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå er lillemor snart 17 mnd'er, og begynner snart i bhg også. her prates det veldig mye! massevis av ord! :) travel tid, men gøy. koser oss MASSE!!

vi tenker ikke på nr 3.... ... enda... snart skal venninnene mine ha sin nr 1, så en evt nr 3 blir flere år til. men jeg skal bli tante igjen!! GLEDER meg til det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storkoser meg med snuppa som straks er 17 mnd :-)

Hun snakker ikke så veldig mye, gjorde det tidligere men nå er det mest babling, MYE babling hehe....så søt når det kommer vanlige ord midt i bablingen også :-) Stresser ikke med det da, hun forstår utrolig mye av det vi sier til henne og gjør som regel det vi ber henne om.

 

Hun er stort sett blid som ei sol dagen lang.

Har fått seg en ny hobby da, og det er å høres ut som en grisunge....til mammas store fortvilelse når vi er ute og handler hehe....

 

Her så begynner vi så smått å tenke på nummer 2 også :-) Har sluttet på p-pillen men følger ikke med i sykluser og sånt no....tar det som det kommer foreløpig....så får vi heller ta det litt mer alvorlig senere hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...