Gå til innhold

Nå har vi snart 1 åringer i hus, jenter!


hamsterpia

Anbefalte innlegg

Så fort dette året har gått. Om 1 måned er vi godt og vel ferdige med Martins første bursdagsfeiring.

 

Men jeg synes denne perioden vi er inne i nå er kjempefin. Han oppdager noe nytt hver dag. Og det går an å leke og prate med han, og jeg tror han forstår mye mer enn vi aner. Han stabber og går, har blitt kjempeflink nå. Går stødig både ute og inne. Er en liten oppdager og utforsker og det begynner å bli dårlig med utfordringer hjemme i stua nå. Han er en liten røver. Det lyser av øynene hans når han ser sitt snitt til å gjøre "rampestreker". Han har et kjempehumør, og en kjempemorsom humor. Begynner å ane hva slags person han blir nå. Han er en som vet hva han vil, men hvis et bedre forslag kommer på bordet, så er det helt i orden.

 

Han er selvfølgelig den beste gutten i verden, og jeg elsker han over alt på denne jord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå er det snart bursdagsfeiring i heimen:)

Merkelig å tenke på... tida har gått så fort! Fra hun var nyfødt og bittelita og til nå. Har pakket sammen det meste av tøyet hennes for å gi bort til andre med små tupper som trenger slikt. Noe har jeg gjemt, den første bodyen hun hadde på seg, den første kjolen osv. Litt småplukk som kan bli dukkeklær kanskje?

I dag tok hun sine første skritt, 11 mnd og noen dager gammel. Din er tidlig ute, Hamsterpia:) Hun har vandret rundt all slags møbelement i lengre tid nå, så det er like før hun slipper seg på ordentlig! Men de første skrittene uten å holde seg tok hun i dag. Rart, men godt ting er normale.

Hun er full av vilje, humor og kjærlighet. Hun ler og smiler, leker og koser seg. Trappegrinder er en fin ting har jeg merket meg.

Og snart er det ett år siden en noe dramatisk dag, men det er en annen historie. Dagen er fylt med glede over lillejenta vår som begynner å bli stor, men også et visst vemod. Får gjøre meg fort ferdig med akkurat det, ja:)

 

Men heldige er vi, det er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke rart å tenke på!!!???

For 1 år siden var jeg høygravid på ferie på vestlandet, og nå sitter jeg her med en stor gutt på 11 1/2 mnd!! Helt utrolig!!

Marius er en utrolig flott gutt! Han er høyt og lavt hele dagen lang, og han er bare sååååå god! Han går ikke enda, men suser avgårde, enten krabbende eller ved hjelp av en gåtrille. Han elsker å leke, og er veldig sosial og blid. Tror det blir flott for han å begynne i barnehagen om 2 uker! Han smiler dagen lang, og ler høyt når vi kiler han eller bare tuller litt. Vi elsker han over alt på denne jord, og vi har tenkt å begynne med nestemann allerede nå til høsten....! Så neste sommer er kanskje Marius blitt storebror.....?

Og som TanteBassa sier, vi er utrolig heldige! Jeg er ikke religiøs, men gutten min er intet annet enn et mirakel!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...