Gå til innhold

Vurderer Stord.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha baby i september, og må si jeg vurderer sterkt å komme til Stord, etter mye tull i Haugesund.. så kanskje dere ser meg og..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Fødeavdelingen på Stord er ein fantastisk plass å føde på. ALle som jobbar der er fantastisk kjekke og dyktige, og romma er fine og reine. Eg syns absolutt du skal vurdera Stord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har fødd på stord. skal ALDRI gjør det igjen. jm er kjekke men barnepleierne er helt grusome!! gamle, hardhente,reiste hjem tidli pga de. (ble på føden 1 natt)

 

Hilsen ei som skal føde i haugesund neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du traff på den eine barnepleieren som er "grusom og hardhendt"... Ikkje alle som er like pur unge der, nei, men eg må sei at eg fekk nydelig hjelp og behandling der no i juli, og såg ingenting til ho som eg ikkje fant tonen med sist eg var der. Dessuten var det fleire unge barnepleiere og, veldig gode alle sammen. Var på føden lørdag-onsdag, og kunne godt blitt lenger for eg hadde da så godt:) Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på det siste svaret her, ja. Tror du har truffet på en av de eldre som jobber der, som kan virke ganske kald og hardhendt. Hun som sier "han" til både jente babyene og gutte babyene :-D

Ellers opplever jeg folkene på Stord som helt fantastiske!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...