Gå til innhold

Omvisning på føden?


15.august-mamma

Anbefalte innlegg

Jeg bor litt langt unna, og lurer på om jeg skal stresse med å få omvisning. Spurte om det var mulig å få omvisning når vi var på ultralydskontroll forrige uke, men det var for travelt da dessverre. Er dette noe dere synes var positivt å få med seg før fødselen?

 

Har termin om fire uker, så tror kanskje jeg dropper å stresse med det. Men desto bedre om det er noen som har noe de vil dele om fødeavdelingen? Er det fint der? Badekar? Kan far overnatte i tilfeller som våres (to timers reise)? Har noen prøvd å overnatte på sykehushotellet i forkant av fødselen? Hvordan oppleves det med ambulanse-transport.

 

Jordmora mi er på ferie helt fram til termin, og føler det er masse praktiske spørsmål jeg ikke har fått svar på... jaja, sånn kan det vel gå om sommeren...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På fødeavdelinga har dei besøksdager for gravide onsdagene kl 19 sånn eg har forstått det. Har ikkje komt meg opp der enda sjøl, har termin i oktober så haster vel ikkje akkurat... Hehe... :)

 

Men kanskje litt vanskelig for deg å komme på kveldstid siden du bur litt langt unna? Kor langt er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så trur eg dei har et såkalla miljørom, med badekar og den slags. Er et rom der det skal vere mest mulig naturlig, så må du ha smertestillende så må du ut igjen sånn eg har forstått...

Er andre som kanskje kan fortelle meir enn meg, men liten aktivitet inne på det akkurat sida for sjukehuset dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for svar:-)

Tar ca to timer hver vei, så tror kanskje jeg dropper omvisning. Skal på ultralyd igjen den 14. august dersom det ikke har skjedd noe før, så da får vi heller spørre igjen da.

 

Syns forresten de har ganske lite informasjon på nettsidene sine. Der har de litt å gå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du jammen rett i... Burde vore meir utfyllande informasjon, og gjerne litt bilder og sånt fra forskjellige rom, fødestue, miljørom og den slags... Vi får tipse dei om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...