Gå til innhold

Noen som har begynt og jobbe enda?


gutt07<3 juni jente10<3

Anbefalte innlegg

Huff, nå begynner det nærme seg jobb igjen. Det kommer til og bli såå rart og begynne igjen og ikke minst være borte fra knærten. Skal ikke jobbe mer en 50% i starten da:) Begynner deres små i b.hage eller har dere fått dagmamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å jobbe på neste fredag.. 1 uke igjen.. gleder og gruer meg.. skal bli deilig å komme seg litt bort fra huset.. Trenger det egentlig ikke , men har fått dagmamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er på ferie, men har såvidt begynnt å jobbe. Jeg havnet midt oppe i en "deadline", men det gikk greit. Gutten vår spiser mest melk ennå så jeg fikk amme-fri de to uken jeg jobbet.

Nå har jeg to uker igjen med ferie så er det rett i jobb. Vi har vært heldige å få barnehage plass til begge barna, så det håper jeg blir bra.

( Jeg skal så på økonomien om vi har råd til at jeg jobber 80% en stund, jeg vil helst det! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med permisjon, og tar nå 5 ferieuker.

Da er lillegull nesten 13 mnd når han begynner i bhg.

Jeg skal jobbe 80 % en stund, samt at pappaen skal ha pappaperm med fri en dag i uka i 30 uker, så det blir en myk start for mini.

Men jeg gruer meg til å være borte fra han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

JEg har første arbeidsdag i dag! Rart...

 

Pappa er hjemme med tulla frem til barnehagestart og innkjøring er over.

Barnehagestart: 20aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å jobbe idag jeg! Skal bare jobbe ca 50% i august og 70% i september, sambo skal gå hjemme med mini til 1.oktober. Da begynner han i bhg. Uff, er litt vemodig å sitte her og se at jeg skal på jobb om en halv time, mens mini og sambo skal være hjemme! Men det går nok greit. Ny jobb og greier! Håper jeg trives ja! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

har begynnt. Gutten vår begynnte 2 dager får han ble 1 år. Jeg synes det er fælt å måtte ha dem i barnehage så tidlig! Men vi har hverken råd til å leve på en lønning eller at jeg jobber 50%, så da må han bare gå i barnehagen. Men vi bytter på å være på jobb kl.7 slik at vi kan hente kl.3. så det går fint. Da er han (og søster) ikke i barnehagen før 8.30 og blir hentet 3.15. Det er vel ikke så ille tenker jeg :0/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...