Gå til innhold

Grønn utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har for tiden nesten grønn utflod, men det er det eneste. Det er ingen lukt eller kløe, så da regner jeg med at sopp er utelukket. Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er normalt er hvit, gul eller blank utflod, men når det kommer grønn utflod, så kan det tyde på en betennelse, eller sopp... så stikk til legen før det eventuelt blir verre.. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid? Jeg mener virkelig ikke å skremme deg, men den eneste gangen jeg har opplevd å ha grønn utflod var like før jeg tok utskrapning pga MA. Fargen på utfloden var vannete brungrønn, og det var pga. betennelse, som en over her skrev. Fosteret hadde vært dødt i tre uker, så det var derfor.

 

Jeg håper virkelig ikke at du er gravid og at det er dette som har skjedd, men det er den eneste erfaringen jeg har meg grønn utflod. Jeg håper det ikke er noe alvorlig som er i veien med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde (lys)grønn utflod da jeg var gravid. Nevnte det til legen og fikk beskjed om at det var normalt. Var litt plaget med sopp innimellom. Etter fødsel ble utfloden hvit igjen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...