Gå til innhold

Fin fødsel på StOlavs


Bilingüe

Anbefalte innlegg

Fødte på StOlavs i helga, og det var en fin opplevelse.

Fødestua ble ledig akkurat tidsnok! Hadde lite venting på sykehuset pga rask eskalering på slutten. Etter jeg kom inn på fødestua ble det noen få runder lystgass før pressriene kom.

Tror jeg hadde flaks, for det hadde visst vært svært hektisk den natta (natt til lørdag 21. juni).

Vi fikk også plass på pasienthotellet etter 5 timer (velkommen) venting på fødestua. Der var det helt topp, med flinkt personale som hjalp oss veldig.

Vi trodde vi akkurat hadde rukket å komme i havn med amming før vi måtte dra hjem, men så fikk vi litt problemer allikevel. Hadde vært kjekt å bli en dag til, for å gå gjennom hovne melkekjertler og tilhørende ammeproblemer pga det med noen som kan hjelpe, men etter kontakt med ammepoliklinikken er vi nå på rett vei igjen. Der og var de veldig flinke og hjelpsomme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye:) virker som alt gikk bare bra.

hvor lenge fikk dere egentlig ligge der? Mener å ha lest på hjemmesida til St.Olavs at de ikke lar mor og barn dra før ammingen er i orden.

Men det igjen kan jo ta bortimot 3 dager, og liggetida der er jo 2-3 dager..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Å, jeg visste ikke at man fikk lystgass pÅ St.Olavs. Det kunne jeg ikke fÅ pÅ Haukeland da jeg fødte sist. Hvor lenge fikk dere ligge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...