Gå til innhold

Fødsel på Haukeland i begynnelsen av Desember??


♀ RosaPåVei ♀

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 4 Desember og lurte på om det er flere som skal føde rundt den datoen,og hvilken avdeling dere velger?? Selv tenkte jeg Føden sånn at jeg har alle valg tilgjengelig..hehe..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) foreløpig har jeg termin 30.11, men jeg regner med jeg får ny termin i desember en gang når jeg skal på ultralyd. Jeg har ikke tenkt så mye over om jeg skal velge Storken eller Føden - går vel der de har plass tenker jeg...men om jeg faktisk får velge, tar jeg kanskje Føden...så slipper jeg å stønne meg fra Storken til Føden for å få epidural (som jeg gjorde sist, hehe:) ) Kanskje vi sees;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Jeg har termin 7. desember.. er førstegangs og litt grønn, så dette har jeg egentlig ikke tenkt over. Må man velge på forhånd? Storken høres jo koseligere ut, men jeg vet ikke om det blir så koselig uansett...vet jo ikke hvordan jeg reagerer og hvor uutholdelig vondt jeg syns det er :)

Noen som har hørt noen anbefalinger om de forskjelllige avdelingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen:)

 

Jeg har termin samme dag som deg, hehe! (fikk ny termin 7.des. på UL)

 

Det er veldig vanskelig å vite på forhånd hvordan man reagerer og dermed hvilken avdeling som passer best. Jeg tror ikke man trenger å bestemme det selv, er vel kun om man har sterke ønsker om hvilken avd. man vil føde på. Jeg har noen venninner som har født på Storken og de var veldig fornøyd, men nå etter de har pusset opp (?) Føden så tror jeg det er ganske greit der inne også. Jeg var hvert fall fornøyd med den avdelingen.

 

(Barsel derimot.... Jeg håper inderlig jeg kan komme på hotellet denne gangen!)

 

Lykke til videre:) kanskje vi sees også! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei =)

 

Nå er det vel bare 10-12 uker igjen til termin for de fleste av oss?

Jeg gleder meg litt til fødselen,men samtidig gruer jeg meg fælt for å eventuelt revne eller klippes.

Og da lurte jeg på om noen av dere vet om jordmødrene på kk kan finskegrepet? eller om de bruker varme kluter mot mellomkjøttet?

 

Om denne fødselen går så bra som jeg vil at den skal gjøre,så skal jeg gi beskjed med engang jeg kommer inn døren at jeg vil på hotellet..hehe..!!

Lå der sist gang også,men hadde ikke klart meg uten mannen min.

 

Nå skal jeg inn og sjekke termin på nytt,så håper jo at jeg blir satt frem et par uker da..hehe.. men om ikke,så snakkes vi forhåpentligvis på kk da =)

 

Lykke til alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...