Gå til innhold

Angst for at det skal være noe med barna.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Andre som har vært i min situasjon og har angst for at det skal være noe med barna. Jobber som barnevernsped. og fikk plutselig for meg at barna mine har ulike diagnoser. Alt fra asperger til ADHD. Startet med at minste jenta var plaget med ørebetennelser og hang etter med språket- Noen uheldige kommentarer fra gammel b.h.g gjorde at jeg krisemaksimerte alt og var overbevist om at noe var galt. I en lang periode iallefall på 6 mnd. var jeg skikkelig nede, analyserte alt jenta mi gjorde og fikk selvfølgelig alt til å stemme med de diagnosene jeg stilte. Ny barnehage har ingen bekymring og ser en kjempe utvikling etter at språket løsnet. De er kjent med mine bekymringer ifht ulike diagnoser, men er ikke bekymret. Føler jeg har låst meg helt i dette mønsteret og ønsker å slappe av og nye jenta mi for den hun er. Alle barn har j sine ting og ulik sin bror er hun uten at det er noe galt.

 

Andre som har opplevd dette, Er nesten redd jeg klarer å " få en diagnose " på henne med mine bekymringer. Har heldigvis blitt mye bedre, men ønsker angsten skal slippe helt taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Fortsetter under...

Gammel tråd.. Men jeg er i samme situasjon!! Føler meg så sykt alene. Er kjempe deprimert å har vært det siden fødsel (6 mnd siden). Observerer alt fra bevegelser til utseende på min baby. Blir så sliten av meg selv. Noen dager vil jeg bare dø.

 

Anonymous poster hash: 57e45...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd.. Men jeg er i samme situasjon!! Føler meg så sykt alene. Er kjempe deprimert å har vært det siden fødsel (6 mnd siden). Observerer alt fra bevegelser til utseende på min baby. Blir så sliten av meg selv. Noen dager vil jeg bare dø.Anonymous poster hash: 57e45...792

Jeg ville kontaktet en psykolog,er ikke bra å gå så lenge å være deprimert.

 

Anonymous poster hash: c6109...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gammel tråd.. Men jeg er i samme situasjon!! Føler meg så sykt alene. Er kjempe deprimert å har vært det siden fødsel (6 mnd siden). Observerer alt fra bevegelser til utseende på min baby. Blir så sliten av meg selv. Noen dager vil jeg bare dø.Anonymous poster hash: 57e45...792

Jeg ville kontaktet en psykolog,er ikke bra å gå så lenge å være deprimert.

 

Anonymous poster hash: c6109...0a1

Har vært i kontakt med lege, skal få starte med medisiner snart + psykolog..

Håper det hjelper.

 

Anonymous poster hash: 57e45...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...