Gå til innhold

Redd jeg kommer til å dø av KJEDSOMHET snart...flere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Trenger tydeligvis minimalt med søvn for tiden...har termin om 5 dager så er for mye tanker i hodet og adrenalin i kroppen da eller noe..Men hva i svarte er det å finne på om natta da?? klikker snart for meg..Ser ikke ut som det er noe fødsel på en stund heller:P Andre med samme problemet el? hva gjør dere på?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja sliter med nattesøvn jeg oxo, men har litt over 6 uker til fødsel jeg da! så dette kan bli tungt!! stakkars turbotrollet, ikke greit med en uopplagt mor gitt!! gleder meg bare til åbli ferdig nå å kan komme igang med den nye tilværelsen! føler nesten som livet er satt på pause akuratt nå...

men kjeder meg jo ikke med gutten min da, men er bare så uopplagt for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..forstår at det er vanskelig med lite søvn og et lite barn og ta seg av..Men misunner deg alikavel at du har et barn og henge fingrene i. Men han sover vel om natten da så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han sover jo om natten! men er lys våken om dagen gitt!!hehe... ikke mye overskudd til han da nei, når jeg sitter oppe heile natta!;)

men hjelper mye på å ha han ja, får ikke så mye tid til å tenke å "kjede" seg lissom! går i et stort sett heile dagen!Glemmer til og med av og til at jeg er gravid!!hehe... så 6uker går nok betydelig mye fortere denne gangen enn det gjorde da jeg gikk med han! Da satt en jo bare å "ventet" og hadde bare seg selv! så er glad for å ha noe styre på med ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp..snart ventet i 40 uker jeg nå...Gleder meg til å snart få min egen å henge fingrene i gitt:) Du må da være trøtt om natten når du tar deg av sønnen din hele dagen vel? føler med deg der altså..Men ja. 6 uker flyr:) det har de faktisk gjort her også...de siste dagene nå som går treeeeeeeigt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...