Gå til innhold

mossebabyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har startet en tråd på BIM-treff om det er noen som ønsker et treff i Moss, men så langt ingen interesserte. Men kanskje folk ikke går inn der og sjekker. Blir gjerne med så fremt jeg kan. Er innenfor termin jeg nå, så går og venter (selve termindato er 4. juli).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrived ned denne dagen i filofaxen, og så håper jeg at formen er grei og at jeg kommer:) Vi får følge med på denne tråden og ta en sjekk dagen før kanskje for å se hvem som kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la inn treffet på BIM-treff-sidene i tilfelle noen kun tittet på den oversikten der. Skrev at møtestedet var statuen av bjørnen i bakgården, så håper det er greit. Hvis ikke endrer vi det bare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki bak ved bjørnen!!!!noen av dere med barn fra før??håper noen er villige til å trille turer etter fødsel.ikke bare spise hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange anonyme her? Hadde vært koselig å bli litt bedre kjent.. Kanskje alle kan si litt om seg selv sånn at vi ikke blir helt fremmede første gang vi møtes?

Jeg er 33 år, venter jente 20. juli, har en gutt fra før som nå er 19 måneder. Gift med en australier og bor i Moss sentrum. Jobber med ungdom men er nå i sykmelding/permisjon. Sliter med bekkenløsning, så gleder meg veldig til å bli ferdig med svangerskapet og bli mer aktiv igjen. Gjerne trilleturer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne trilleturer her også:) Jeg er 27 år, samboer og venter mitt første barn. Bor på en gård i Rygge, men er opprinnelig fra Moss. Har termin 4. juli, så er nå ute i permisjon. Er utdannet journalist og har jobbet som sportsjournalist i noen år. Nå er jeg imidlertif faglærer i medier og kommunikasjon på videregående, samtidig som jeg studerer praktisk-pedagogikk. Jeg har ikke hatt noen plager i svangerskapet. Eller, jeg var vewldig kvalm en måneds tid i starten og var da sykemeldt, samt har kanskje hatt en blodpropp, men i andre og tredje trimester har jeg følt meg sprek. Litt trøtt og sliten, men nå på slutten føler jeg meg sprek nok til å løpe rundt, he he. Først i forrige uke ga jeg meg med å slå innlegg på fotballtreningen, så er klar som et egg for fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke mange som hadde dukket opp på alby?? selv kom jeg ikke da jeg fødte en gutt 25 juni med haste snitt. men gi beskjed på innlegg :barseltreff i moss??? flere som er inne på den virker det som)) veldig klar for å trille med noen etter ett par uker hvile nå,interessert?? bor på jeløya))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...