Gå til innhold

Hjelp...........barnehage!


Pjokkenogmamma

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at det må jo være flere enn meg som sitter uten plass til barnet? Jeg har nå søkt høyt og lavt etter dagmammaer, men uten hell. Jeg har opplevd alt fra å bli møtt av en totalt likegyldi dagmamma, til andre som utleverer seg til det helt ekstreme. Så tenker jeg........hva med at pappen tar ut perm litt etter litt og er sammen med barnet to dager i uka og jeg to (skaffer meg redusert stilling) så trenger vi kanskje ikke mer hjelp enn en dag i uka? Det ideelle hadde vært å gå sammen flere familier og at man hadde en dagmammadag i uka slik at barnet ihvertfall kunne være litt sosial på dagtid? Herregud........helt håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er ikke lett når man ikke får barnehageplass.

Om dere har mulighet til å være hjemme to dager i uka hver så høres jo det ut som en kjempe ting å gjøre syns jeg da :o)

Men å la en dagmamma passe på smån, en dagmamma jeg ikke kjente, ville jeg nok ikke turt å levere ungen min til.

Er det kankje en bestemor eller bestefar som kan passe på barnet en dag i uka?? Så har dere jo dekket hele uka ;o)

 

Også kan du jo bruke åpen barnehage om det er det i nærheten.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke fått barnehageplass. Bor i en bydel som har dårlig dekning. Har tenkt å være hjemme litt med ulønnet permisjon.. synes ukjent dagmamma virker så usikkert og litt tvilsomt. Gutten min er så aktiv så vet ikke om jeg "orker" å passe flere barn, men det hadde vært hyggelig å kunne treffes sammen med barna da. Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...