Gå til innhold

bekymret hønemor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lille gutt blir 10 mnd om en uke. Han kan så vidt åle seg bortover gulvet, det er noe han har begynt med de siste dagene. Han har ikke funnet ut hvordan han kan få reist seg opp langs grind, stol osv.. Begynner å bli litt bekymret som "høne mor". Noen flere som har det litt tregt på hjemmebane? Hva kan deres babyer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen din er IKKE treg! Bran utvikler seg veldig forskjellig!

Datteren vår hverken ålte seg eller krabbet før hun plutselig gikk! Da var hun 9,5 mnd. Det var kjempe morsomt at hun gikk så tidlig, men hun dunket jo hodet hele tiden, så vi lurte på om vi skulle ta på henne hjelm. Sønnen vår er nå akkurat 10 mnd og hverken krabber eller åler seg( bare litt bakover), men vil gjerne ut å gå mens noen holder ham. Jeg får runkede bryn hver gang jeg er på helsestasjonen fordi han "ikke er nok på magen". Med min første ver jeg veldig stresset fordi jeg trodde ungen min var treg som ikke krabbet eller vis tegn til å gidde å prøve, nå vet jeg at det ikke er noe å stresse med. Hvis ungen er normal ellers er det overhodet ikke noe å bekymre seg for :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...