Gå til innhold

Inspirert: Hvor lenge holder egentlig støpte negler?


ditte&malusken&lillebror

Anbefalte innlegg

Før de blir stygge.. Hvis man ikke anstrenger seg så veldig for å holde de?

 

Kan ikke ha det til vanlig pga jobben, men lurer litt på å få det til ferien.. Men kommer ikke til å gidde å bruke noe særlig med tid til på å stelle de og sånn... Hvor lenge kan man da forvente at de holder seg fine?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt det en gang. holdt bare noen dager. fikk gjort det på nytt, og etter noen dager var de ødelagte igjen. nå har jeg hender for å bruke dem, så dette gadd jeg ikke styre med. de var egentlig ikke lange heller, negledama kunne ikke forstå hvorfor jeg ville ho skulle klippe dem så korte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dette et par ganger, og har gått helt fint.

Jobbet på båt den gang, og var ute i 3 uker av gangen,uten mulighet for å få de fikset. Jeg fikk de støpt på en uke før jeg dro på jobb, og de var begynt å bli stygge siste uken min på jobb. Men de holdt lenger de ganger jeg bare tok litt neglelakk på.. ( egen neglelakk som var veldig bra ) og du måtte nesten studere de for å se at de ikke var som de skulle.

Tror det kommer litt an på hvem som legger de for deg.

Jeg sjauet endel da jeg var på jobb, tunge kasser og div.. og de holdt likevel:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No om sommaren så veks neglene mine raskare og då er dei ikkje fine så lenge, kanskje to veker. Om vinteren så held dei seg betre. Problemet mitt er hovedsaklg at dei veks ut, og sprekker langs den nederste kanten. Ellers så er dei like fine, og treng lite vedlikehold. Hender ein gang i blandt at ei negl har fått eit slag mot seg og løsner fra underlaget, men det er kun ein no og då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2uker ca, jeg støpte negler fast for noen år sia....var å fylte på annenhveruke, gjerne litt kul lakk og dekor også. Nå orker jeg ikke sånt lengre og setter heller på fine løsnegler hvis jeg skal noe spesiellt. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etterfylling hver fjortende dag. Filing på egen hånd to ganger i uken. Har tipp med støp, ikke hel negl støpt i form, og bytter tipp ca hver 6 uke. Når jeg gidder ha lange negler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager varte det før jeg brekte min første... så en hver dag til jeg hadde mistet 3-4 stk. da bet jeg av resten.

Jeg kan ikke ha negler for jeg "mekker" og styrer med alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...