Gå til innhold

Ekkorik tarm


Youngster*mamma*

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært på ultralyd der jm. trodde fosteret hadde ekkorik tarm. Andre som har erfaring med dette?? Andre som har opplevd dette der de fant ut at alt var i orden i senere tid?

Jordmor sa at dette ikke trengte være noe, men hun violl sjekke det og derfor skal jeg til ny UL om 1 måned. Vet dette er et symptom på Downs Syndrom, men alt annet var i orden med fosteret.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

De fant dette i tarmen til min baby også. Men legen mente at det sannsynligvis var fordi babyen hadde drukket fostervann med blod da jeg har en morkake som sannsynligvis har blødd. De hadde akkurat hatt et lignende tilfelle og da var det ikke downs.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for det. Krysser fingrene for det beste, alltid litt skummelt. Skal på UL på torsdag, så håper at det har forsvunnet da.

Lenke til kommentar

Hei.Var fortsatt litt ekkorik tarm, men det var såpass lite i forhold til forrige gang så det var ingenting å bekymre seg for :) Heldigvis. Så nå kan jeg endelig slappe av å nyte de siste 4 mnd. :)

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...
På 5.6.2008 den 17.42, Youngster*mamma* skrev:

Hei.

Har vært på ultralyd der jm. trodde fosteret hadde ekkorik tarm. Andre som har erfaring med dette?? Andre som har opplevd dette der de fant ut at alt var i orden i senere tid?

Jordmor sa at dette ikke trengte være noe, men hun violl sjekke det og derfor skal jeg til ny UL om 1 måned. Vet dette er et symptom på Downs Syndrom, men alt annet var i orden med fosteret.

Hei! Vet det er lenge siden nå, men håper at du fortsatt er her :)  Jeg skal egentlig føde snart, men jo mer tiden nærmer seg, desto skumlere er det. Vi fant også ut at fosteret hadde ekkorik tarm både i uke 17 og 18, så tok vi en ny ultralyd måneden etter, da var det bare litt ekkorikt..Legen kunne ikke si noe helt konkret, men siden det ble funnet ingen andre avvik mente han alt så bra ut, men i uke 18 sa  han at selv om det forsvinner etterpå var det dårlig tegn/advarsel.. Så jeg ville spørre hvordan det gikk med dere? Var babyen deres frisk? 

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...