Gå til innhold

Martin har tatt sine første skritt!


hamsterpia

Anbefalte innlegg

I går tok Martin sine første ustødige skitt på egenhånd, og dere kan tro jeg er stolt av veslegutten min! 3 skritt har han fått til så langt, og han ler så han hikster hver gang han får litt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, så moro!!! =)

Det er så spennende med de første skrittene! Min er nok litt treg. Han krabber og reiser seg opp til ting, men det er det. Skjønner ikke hvordan han skal gå langs bordet engang, hehe..

Men krabber i racerfart da! Hehe

Hvordan går det med nettene deres nå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ble visst en trykkleif på siste ordet mitt, ser jeg. Skulle stå "til", ikke "litt"...

 

Martin har vært veldig tidlig ute med alt ndg motorikk, så vi er litt spente på hvordan han er med språket. For hvis de er tidlig ute med det ene, er de ofte treige med noe annet.

 

Nettene er mye bedre. Han våkner 1 gang, men sovner igjen i løpet av 5 minutter, uten at vi trenger å ta han opp. Og på kvelden har han jo blitt en drøm å legge. Hører stort sett ikke en lyd etter at han blir lagt og fram til ca kl 03.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Du har vært veldig flink med all jobbingen med å få bedre netter! =)

Har ei vennine med en gutt på 10,5mnd som er et h***** om nettene nå, samt legging.. Meeeen.. Hun har vel seg selv å takke, hun tar han nemlig opp i senga si når han griner - og da har han jo vunnet!

Tar han også opp etter sengetid hvis han ikke vil legge seg.. Prøver å si at hun heller må roe han ned i hans egen seng, og ikke ta han opp..

 

Jeg har det helt fantastisk om dagen.. Adrian legges 19.30, sovner på max 5 min og sover hele natta til 07.30.. Noen dager sover han lenger også.. *Håper det fortsetter*banker i bordet nå* hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi begynte til rett tid med avvenning på natta. Er ikke sikkert det hadde gått så greit om vi hadde startet 1 mnd tidligere. Men jeg er kjempeglad for at jeg har gjort det nå.

Vi hadde det litt slik som venninna da, siden vi ikke ville la han skrike på natta av hensyn til storebroren. Han har rom rett ved siden av oss og er hos oss annenhver uke. Ville ikke at han skulle bli vekket av gråting på natta. Derfor var det lett å ta han opp i senga vår. Men nok er nok, og nå er vi ferdige med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...