Gå til innhold

Føde på SIV Oktober 2008??


♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪

Anbefalte innlegg

Hei, fler som skal føde i Tønsberg i Oktober/November -08?

Noen som har født før og har prøvd den nye avdelingen? Jeg har lyst til å prøve fødsel uten smertelindring, men ønsker også å kunne ombestemme meg underveis om jeg "mister kontrollen". Noen som har erfaringer fra Føde4C /Føde4B??

Er førstegangs og nysgerrig på hva jeg kan vente meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg ska også i oktober. er førstegans så kan ikke svare, men jeg tror jeg må ha tilgang til smertelindring...hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin månedskifte okt/nov og skal føde i Tønsberg. Har 2 fødsler på baken, begge på vanlige fødestuer men uten smertelindring så denne gangen kan jeg tenke med en helt naturlig fødsel i rolige omgivelser. Har forstått at man kan føde i vann nå og om alt går etter planen vil jeg prøve det:) har hatt kjempegod hjelp med badekar som smertelindring med mine to første, men har aldri født i vannet. Gleder meg til omvisning og samtale med jordmor der. Har vært innlagt et par ganger dette svangerskapet pga hyperemesis, så har fått prata endel med flere hyggelige jordmødre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg skal føde på tønsberg i oktober, termin 19. Skal nok ha setefødsel, så jeg har dessverre ikke noe valg, blir fødsel med epidural bedøvelse.

 

Tror du kan ombestemme deg etterhvert i forhold til bedøvelse, men ikke gjør dette for seint, for det kan da være forseint å sette epiduralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Har termin 27 okt, skal til tønsberg, har 2 fra før og alle planene mine om bedøvelse og badekar og alt det jeg hadde planlagt gikk i vasken begge gangene da barna hadde det travelt med å komme ut, 6 timer på første og 2 på andre, lurer på hva som venter denne gangen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...