Gå til innhold

Mini er snart 14 mnd, men han tør ikke slippe seg å gå enda, og ikke sier han noe særlig ord heller. Sier kun Nei og Ja av og til..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har det på samme viset her:o Går rundt møblene, med gåvogn og krabber opp og ned trappa, men vil ikke gå når vi holder han i hendene og slipper seg ikke. Sier mest hadet, heia, ja, lalle (sove). Til mamma sier han mamam, og pappa er bababa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sånn er det her også. Frøkna ble 14 mnd denne uka. Hun går rundt bordet, med BRIO-vogn osv, men virker fryktelig ustø når vi holder henne i henda og er heller ikke så veldig interessert. Sier heller ikke noe særlig. Noen ord har jeg vært litt usikker på, mulig hun sier noen ord uten at jeg helt har skjønt det. Det eneste jeg er helt sikker på er, mamamam = mamma. Begynner nesten å bli litt nervøs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg tror vi kan ta det med ro, i hvert fall foreløpig. Kjenner flere små som først begynte å snakke da dem fikk dreisen på gåingen. Rundt 16 måneder!

 

Min gutt på 13 måneder er ikke i nærheten av å gå. Han beveger seg litt langs møblene, men kommer mye raskere fram ved å krabbe. Og da skjønner han liksom ikke hvorfor han skal anstrenge seg med å gå.

 

Dem går og snakker når dem er klare for det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her har lillemann på snart 15 mnd akkurat "knekket koden" ift gåing. Han har ikke vært interessert før, selv om han har sluppet seg og gått et par skritt og slengt seg mot oss. Men nå plutselig fant han ut at det var en fremkomstmåte! Og DA fikk han farten opp.. Går som en prest, 3 dager etter at han begynte å gå på ordentlig. Går og går og går.

Og ang snakking tror jeg det meste er normalt...ikke få panikk! De fleste lærer å snakke før eller siden ;0)

Her er det mamma, pappa, dadda, hadet, bade, nei nei nei....og MASSE babling.

 

Tror heller vi skal prøve å nyte denne spennende tiden enn å henge oss opp i akkurat når milepælene inntreffer...innenfor normalen, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej... Min Amandus blir 15 mån i juli å han går inte æn... men vi stressar han inte heller...=) tror d e lugnare så længe han inte går så se d positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...