Gå til innhold

Noen av februar-babyene som har fått tenner??


Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

Her lurer vi på om det holder på å bryte gjennom 2 tenner på veslejenta vår (3 mnd + 10 dager gammel). Er vanskelig å se om det er tenner eller ikke, så det blir spennende å se fremover :) Broren fikk ikke tenner før han var 8,5 mnd, så dersom vesla får nå, så er hun ganske mange mnd tidligere ute :) Nevøen min fikk tenner da han var 4 mnd, så det er jo mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dukket opp et riskorn nede, men ikke kommet noe mere opp! Så vi får se hvor lang tid det tar før den kommer opp! David er 3 mnd og 14 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her er det en liten tann på gang. kjenner den godt når jeg gnikker på gommen, men kan ikke se den, sikkert mest fordi tungen er i veien hele tiden. hehe. hun er fire mnd om 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har min februargutt fått ei lita tann, han var 5 mndr.og 6 dgr.da tanna kom. Nå er vi kjempestolte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her kom første tanna akkurat på 5- mnd dagen:-)

En lett dato å huske på, hehe.

Andre tanna kom 6 dager senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisa Elisebet blei fødd 21 feb, og 23 juni kom første tann og 7 dager seinere kom 2 tanna. og no på 5 mnd dagen kom tann nr 3 gjennom.

Ditta går altfor fort..sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har gutten min fått to tenner oppe også.

Ikke fortennene, men de ved siden av, hehe. Lille dracula;-)

Er forresten født 12.feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan fortelle at vi ble lurt i mai, nå er det august og ingen tenner er kommet :) Hun er tydeligvis lik som broren, og får tenner "seint" :)Håper det går like smertefritt for henne også (han hadde plutselig bare tenner han, uten sutring eller noe:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det nå kommet ett lite riskorn nede. Så det forklarer hvorfor hun har vært sutrete i noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann...

 

Dette varierer veldig.. Datteren vår ble født 25 februar, og på 7 mnds dagen hennes fikk hun ei tann... Da kom den gjennom.. Hun var muligens pittelitt sutrete og sov ikke så godt som hun ellers pleier.. Men jeg har hørt at de første er litt vonde,så går det liksom greit med de andre.. Ikke vet jeg,så vi får nå se.. Tann nr 2 holder nå på å komme gjennom nå.... E litt vondt når man fortsatt ammer litt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her kom første tannen for en uke siden, og jeg kan skrive under på at det gjør vondt når man ammer!! Jenta mi bruker puppen som bitering, og det er ikke noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...