Gå til innhold

Hamsterpia!!


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Vil bare si:

Drit i disse anonyme bertene som er ute etter å lage kvalm. Jeg synes du gjør en god jobb med å få bedre nattesøvn!

Man hører god forskjell på barnets gråt, om de er sinte eller lei seg. Gråting fordi de ikke vil legge seg liksom..

Lykke til!! Jeg støtter deg 100% ihvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! =)

 

Jeg er heldigvis ikke av typen som tar meg nær av anonyme drittslengere. Hadde de lagt fram saken på en fornuftig måte, så hadde jeg tatt de mye mer seriøst. Jeg kjenner barnet mitt, og vet hva de ulike lydene hans betyr. Hadde han grått av smerte eller sult eller noe annet, hadde jeg selvfølgelig tatt han opp og ventet med ferber.

 

Kan fortelle litt hvordan natta gikk.

Martin var i seng kl 19, gråt i sinne fordi han ikke ville være i senga si, men var stuptrøtt. Hver gang jeg var inne hos han så trøstet jeg, ga han kos og prata beroligende til han. Den 5. gangen jeg var inne hos han, sov han. Da var kl 19.30.

Han var våken 1 gang i løpet av natta, og da tok jeg han som vanlig opp i senga vår (er vel best å ta en ting om gangen). Der sov han til kl var 06. Da var det morgen. Han vekket meg med et stort smil om munnen og ga meg en våt nuss (han har begynt å nusse med munnen på vidt gap og tunga ute!!!!)

 

Han virker mye mer uthvilt i dag. Er blid og fornøyd og leker med lekene sine. Jeg er også mye mer uthvilt, så dette kan bli en god 17. mai, selv om det snør!

 

Nå er jeg spent på hvordan denne kvelden og natta blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dette går rette veien!! Vil bare bli bedre og bedre.. Tilslutt sover han nok hele natta, og det er deilig!

Adrian har sovet rundt i en mnd tid nå.. Legges 19.30 og sover til 07.30. Jeg har fått et nytt liv etter dette. Masse overskudd og energi..

Lykke til videre!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går bedre med legging i hvertfall. I kveld tok det vel 20 minutter bare før han sov. Så det går sakte men sikkert framover. er litt spent på denne natta, for vi har bestemt oss for å kutte natteservicen nå. Så i natt får han ikke komme over i vår seng. Gruer meg litt til natta. Ser for meg at det blir mange timer i våken tilstand på meg!

 

Så deilig at Adrian sover til 07.30 da. Her er det morgen stort sett mellom kl 06 og 06.30. Av og til blir kl 07. Men håper på at det blir litt bedre når vi får orden på resten av soverytmen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det veldig mye bedre etter at vi droppet mat på natta. Han har aldri fått komme inn til oss, men vet ikke om det har noe å si. Vi kuttet jo også ned på sovingen på dagen, da ordnet alt seg plutselig!!

Fremdeles lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...