Gå til innhold

mange gravide fra arendal her nå?


Leo84

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heisann. Jeg er 5 uker på vei med nr 3. :):) Synes et treff hadde vært moro jeg....Hva med dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jeg er bare 5 uker på vei... bor i froland... Men er med på treff i Arendal om noen vil. Har 2 troll fra før, ei jente på 3år og en gutt op 11mnd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er fra Grimstad...men forrige gang jeg var gravid var det bare bimtreff i arendal... (og det var i fjor, har en gutt på 10 mnd)

 

Er 8 uker på vei og venter nr 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Damer

Gravid som bare det, nærmere bestemt uke 9 og ja, bor i Arendal.

..-hadde vært veldig fint å bli kjent med flere i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 20 uker nå, har en på 2,5 fra før. Har veldig lyst til å være med på et treff. Var med på treff i kristiansand forige gang jeg var gravid. Kjempe koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei, jeg er 6 uker og er nyflyttet til arendal. Hadde vært gøy å få kontakt med noen som er like heldig som meg. :) Har 2 stesønner fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fra Arendal, bor i Froland. er 21 uker, jeg vil også gjerne være med!! er 34 år og venter nr 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med onsdag 14/2 kl 18? Jeg er ikke veldig kjent i Arendal med tanke på hvor det er greiest å møte. Vi er jo ikke så mange så det blir vel ikke noe problem uansett.

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei jenter...det var blitt noen flere gravide her nå - koselig :)

 

Jeg håper ikke det blir treff den 14, da må jeg dessverre på personalmøte...kan ikke lure meg unna den :(

 

Finnes det ikke en annen dag...jobber fullt hver dag... I fjor når vi hadde treff var det som regel i helgene...er det mulig for å ta et treff en lørdag eller?

 

:) Blir koselig med treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at ikke onsdagen passet for alle, hva med torsdag 15.jan?? Blir vel sikkert litt lettere å planlegge neste treff når vi på en måte har kommet igang, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt og host...bare meg igjen... Jeg lurte på om det går ann å ikke ta onsdagen...og torsdagen...jentungen fyller 9 på onsdagen men da må jeg på pers.møte så vi skal feire med klassen torsdagen istedenfor...har jo veldig lyst å være med... Om det ikke går så får jeg heller slenge meg på neste gang dere treffes...

 

God helg allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står både januar og februar her, hva mener vi? Januar??

Lindveske er "bak" madam reiersen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 15. januar er den riktige datoen, ikke februar. Det vil jo aldri gå an å få det til å passe for samtlige uansett når datoen settes, så da bør man kanskje heller sette opp flere treff? Kommer man ikke på første, så kommer man seg kanskje på det neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har etterlyst gravide i arendal lenge men ingen som har meldt seg. Hurra der var dere.. Men... Jeg fikk en nydelig liten gutte baby for 4 uker siden, kan jeg å være med på treff fordi? Hadde vært koslig å treffe flere mammaer å bli kjent!

 

 

Mammaen til lille Emil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...