Gå til innhold

des/jan 09


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja det er stor stas når fedrene gleder seg! Og når dei viser at dei gleder seg! :)

Ole ser no ut til å stortrivast i papparolla ut i fra det eg har sett på bildene!

 

Vi prøvde faktisk i over ett år på egen hand, men da skjønte eg at det måtte vere et eller anna så gikk til lege. Fekk påvist nåke som heite PCOS, en tilstand som gjer at eggstokkane er overstimulerte. Eggsekkane vokse for fort sånn at dei sprekke i stedet for å sleppe egg... Så måtte på hormonkur, og hadde ikkje det gått så hadde det blitt prøverør. Men så langt kom vi aldri! På tredje hormonkuren satt det! :)

Vi visste at sjansen for tvillinga eller fleire var større pga hormonkuren, men tenkte aldri det ville skje oss... Men det gjorde det altså! Dobbel glede! :)

 

Kan eg amme så vil eg jo det, men regner med det blir en kombinasjon :)

 

Men no skal desse andre her inne sleppe maset vårt stort lengre, siden vi no har Facebook... Hihi... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte jo bare svare heilt kort;)

Ja, Ole e en fantastisk pappa, utrolig flink og ansvarsfull med Gabriel, og det har han heldigvis vært heile veien;)

 

Så godt at hormonkurene gjor susen da;) Har hørt om PCOS før. Tenke det va kjedelig å få den beskjeden?

Men så blei det dobbel glede på dåkke, det må være heilt fantastisk! I alle fall som første graviditet;)

Veldig kjekt og amme, og ikkje minst lettvint. Men ikkje alle kan, og sånn e det jo bare;) Når man har 2 skal det jo litt til å fullamme og, tror eg ikkje eg hadde klart!;)

 

Ja, no har vi facebook`en, så da får heller andre slippe litt til her!:P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...