Gå til innhold

Er det realistisk / mulig å gå ned 15 kg på 3 måneder ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, det er mulig....Gikk ned 4 kg på en mnd (nå i februar) ved å legge om kostholdet, hadde jeg trent hadde jeg nok gått ned mer. Ser jo på tv (slankekrigen o.l. ) at folk går ned så mye som 7-8 kg på en uke - det er jo ekstremt da, og de har mye å ta av - så det går absolutt an!

 

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefaler jo å gå ned 1 kg i uka (Grete Rhode f.eks), det skulle jo bli 10-15 kg på 3 mnd... Med litt innsats skulle det være fullt mulig, men regner med det blir hardt, vektnedgangen stagnerer jo gjerne litt innimellom. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 12 kg på 2 mnd rett før jeg ble gravid for noen få mnd siden så det er nok sikkert mulig ja. Kommer nok sikkert lit an på utgangspunktet da, altså hvor mye du har "ekstra" i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 cm høy og 87 kg. Så jeg har litt å gå på.

 

Hvor mye er det realistisk å trene per dag? 1 time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å snakke med profesjonelle, f.eks. personlig trener.

Da får du akkurat den veiledningen du trenger, og litt tips til hvordan du kan f.eks spise bedre også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er mulig :)

jeg gikk en gang ned 8 kg på 3 uker. men det var HARDT arbeid. både ernæringsmessig og treningsmessig. trente 2 ganger om dagen 7 dager i uken. kun ergometersykkel. tråkket bort 2500-3000 kcal pr dag. og spiste kansje 1200, så da fløy kiloene av. de holdt seg borte til jeg ble gravid også!

anbefaler ikke denne økten alstå, men den gangen funket det for meg. og jeg hadde også tid til å gjennomføre det. hadde sommerferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut alt usunt, spis grønnsaker til all middag og gå tur 1 time hver dag så skjer det underverker! Jeg har gjort det sånn, men spist snop om lørdager =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle så gjerne klart dette jeg også, men eier ikke viljstyrke...

 

Jeg har helt stabil vekt på 10 kg for mye, jeg vil fortsette å spise som jeg gjør nå, men veie 10 kg mindre jeg, og det er helt umulig :-(

Går tur 1-1,5 time hver dag, det er nok det som gjør at vekta er såpass stabil, så det må hardere krutt til, mye hardere.. Blæh, jeg blir aldri fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 25 kg på fem mnd, så det burde ikke være noe problem, dette er min "slanke-oppskrift":

 

Spiste to knekkebrød med magert pålegg til frokost, frukt tre timer senere, to knekkebrød tre timer etter det, middag uten karbo, dvs enten magert kjøtt eller fisk, og salat eller grønnsaker, en porsjon, deretter to knekkebrød eller en frukt til kvelds...

 

Spis hver tredje time altså, små måltider, og drikk masse vann, både sammen med og mellom måltidene.

 

Jeg trente samtidig styrke og kondis tre til fire dager i uka, på treningsstudio, etter et program som instruktøren hadde laget for meg, det kan du få hjelp til der hvor du velger å trene.

 

Har fortsatt med trening, men er litt mer slepphendt med det jeg spiser, og holder vekta ennå, halvannet år etter jeg var ferdig med kuren...:)

 

Lykke til, du klarer det hvis du går inn for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har gått ned hvertfall 17 kg siden midten av januar. Han har brukt noe som heter Allevo om morgene, spist lite, kanskje for lite mener jeg... Og trente myyye ei god stund. Nå trener han ikke fult så mye men går fortsatt ned i vekt. Men du må tåle å kjenne på sult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk ned 10 kilo på 2 mnd, så 15 på 3 må da kunne gå:) jeg la om kostholdet fullstendig, telte hver eneste kalori i starten for å lære meg hva jeg kunne spise mye og lite av. trente nesten hver dag i halvannen time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Annonse

På 26.4.2008 den 15.41, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis du kapper av deg beina.Lykke til...ikke søl

??? Mener du det er urealistisk? Hun snakker om mnd, ikke uker!

Anonymkode: 71021...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...