Gå til innhold

Flere som synes at mye "løsnet" da ungen ble ca 6 mndr?


M-Tos

Anbefalte innlegg

Vi har hatt to tydelige endringer. Da han ble 3 måneder og da han ble 6 måneder.

0-3 måneder var: mye slit, lite søvn, mye vondt, mye undring og mange spørsmål, lite sosialt liv

3-6 måneder var: mer respons fra barnet, mer smil og glede i hjemmet, mer rutiner, mer kontakt med andre voksne, mer forutsigbare dager, enklere å planlegge og komme seg ut

6 måneder + er: å nå nye milepæler hele tiden, masse latter, tydeligere personlighet hos barnet, nye oppdagelser, lykkestunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi opplever også slik som du beskriver. Men jeg syns at ting var lettere rundt 6 måneder enn det er nå når hun nærmer seg 8 måneder. Hun er litt mer sur og gretten for tiden... vil mer enn hun klarer. Gommene er plagsomme - håper det dukker opp noen tenner snart... stakkars lita. Sover ikke så bra, og skal ha en del pupp på natten. Men det kommer vel en opptur snart igjen, når tennene er ute og hun begynner å krype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både gleder og gruer meg til tiden som kommer! Tenker at det har vært lettvint at han ikke har kunnet rulle eller krype frem til nå, og at han ligger der jeg la han... Men samtidig gleder jeg meg til at han blir mer mobil. Det blir vel nye gleder og nye utfordringer. Tenner har vi ikke sett noe til, men han sikler og sikler, så de er vel på vei:) Hver alder, sin sjarm. Er det ikke det det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...