Gå til innhold

Neste uke starter hun hos dagmamma


DieselDoris & Synne 06.06.07

Anbefalte innlegg

Tenk så fort tia har gått! Har funnet ei flink og flott dagmamma like nedenfor jobben min. Ei anna på jobb har brukt henne til sin første, og har nå sin nr 2 der. I to måneder blir de 7 barn, men i slutten av juli slutter 2 store for å begynne på skolen, så da blir det roligere.

 

Spennende tid både for foreldre og baby.

 

Har dere fått plass i barnehage eller dagmamma? Vi er faktisk 6 stk i gata her m 2007 barn. to har fått plass i barnehage, mens to står på venteliste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tiden går altfor fort! Fint at du har funnet dagmamma, men må si at jeg reagerer litt på at hu har 7 barn å passe!!!! Jeg jobber i barnehage og der er vi 3 voksne på 12 barn.... fra 1 år tilogmed 3 år. Synest det var litt voldsomt at ei ska passe 7, når jeg vet hvor hektisk det kan være med småbarn. Men regner med du har sjekket skikkelig opp og hvet hva dagene går i :o) (Dette er altså ikke ment som noe kritikk om noen oppfatter det slik, er bare min egen mening).

 

Her skal mini gå i barnehage fra høsten av, da er han vel 14 mnd. Er heldig som har familie rundt meg som trør til når det trengs pass om dagen inntil det :)

 

Ønsker dere lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset litt over at dagmammaen din skal ha 7 barn,selv om d "bare" er for 2 mnd*er........!!! Jeg personlig hadde nok ikke blitt å gjøre d med junior min,synes d var for mange unger. Men du har nok vurdert dette nøye,og gjør d som er best for jenta di og deg. Huffa meg hvor fort tida går:-/ synes ikke d er lenge siden jeg gikk rundt og vagget og var høygravid;-))))))) og nå skal småttisene våre i barnehage/dagmamma,og vi tilbake i jobb...!!! Junior her skal i barnehage(3dager i uka),begynner 1/8..........!!!! Både gleder og gruer meg,for jeg synes d er såååååååååååååååå koselig å være hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...