Gå til innhold

Noen barn som skal få smake på litt godt på 17 mai?u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niks - alle syntes jeg er superstreng der - men jeg mener at han ikke har behov for å smake på en hel haug med godsaker når han er d om så liten og ikke egentlig vet hva det er for noe. Han er dritfornøyd om han får et rudstykke, så da får han det! Sukker og søtsakmaset kommer tidlig nok alikeve:) Dessuten sliter han masse med eksem så han skal jo hverken ha i seg det ene eller det andre egentlig - så det begrenser seg jo ganske greit selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her får han smake det meste.

har besteforeldre, filletanter og onkle, og oldeforeldre som stapper i han det meste. så hos oss får han makrell i tomat og kaviar for å ballansere litt.

 

så tviler på at det blir anderledes på 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også det. særlig farfar og oldemor er veldig ivrige, men mor har satt foten ned gitt:)hehe de syntes nok jeg er streng, men det får så være - alle får gjøre som de vil er min mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sviger foreldre som gjerne vil putte i han ting, men det er jeg som bestemmer. NEI, han får ikke noe. Det er mitt ansvar hva han får i seg frem til han kan bestemme det selv. Jeg vil være litt grei med den stakkars lille magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et dilemma der, for jeg vet svigermor driver og putter i ham syltetøy og krem nå hun passer ham. Hvor mange ganger skal jeg si at det IKKE er greit før hun skjønner det? Synes det er dårlig gjort av henne å tråkke meg sånn på tærne.

Han får ikke is eller søtt av oss i år. Hva er det godt for??????? Søtt i form av frukt er jo kjempegodt for disse små og mer enn nok foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene er så store at de forstår gleden av å få slikt så skal han få smake, men nå er han alt for liten.. Han forstår ikke hva han går glipp av og smiler lykkelig uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, jenta vår fikk sin første is da hun var ti mnd og dette var supert synes hun, det meste havna utenfor munnen og masse gris, men hu stor kosa seg. Så ja gutten skal også få is og spise selv alene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har latt gutten min på 10 måneder smake is, men han liker det ikke ennå.

I barnehagen hadde de is og frukt, men gutten min ville bare ha frukt... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...