Gå til innhold

Hvilken bil har plass til tre barneseter????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nr tre er på vei og nr en og to er 5 og 3 år. Hvilke erfaringer har dere med biler og barneseter????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse bilene har jeg fått tre barneseter i:

 

Volvo S60 2000 modell

Mercedes E-klasse stasjonsvogn 2001 modell

 

Vet jeg har hatt 3 seter i en annen bil også, men husker ikke hva slags bil det var, tror det var en Suzuki eller en Subaru, var en stasjonsvogn ihvertfall..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharan er ein topp bil, vi har også 3 barn. Det er ein7-seter, men ein kan velge kor mange seter ein vil Super bil og romslig er den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford S-Max. Vi har barn på 0,3 og 4 år, og fikk plass til 2 bakovervendte og 1 forovervendt. Eller 2 forover og 1 bakover. Man sitter litt høyt, det er 5 individuelle seter, 2 seter som kan dras opp bak. God bagasjeplass, vi har plass til 1 simovogn og 1 carena tvillingvogn. Vi er veldig fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

VW Touran har plass til 3 barneseter. Den kan fås både som 5-seter og 7-seter. (Vi har 7-seteren, men har plass til 3 barneseter i den vanlige bakseterekken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har 4 barn på hhv 1 år, 3 år, 4 år og 9 år. Vi har en vw touran 7 seter (de to bakerste setene i den bakerste seteraden kan klappes ned), og på andre seterad er det 3 individuelle seter. Her får vi plass til to bakovervendte ( HTS sine izi combi) og ett forovervendt (HTS sin be care, 1-2-3 stol). Jeg tror disse stolene, spesielt de bakovervendte er ganske plasskrevende i forhold til andre bakovervendte stoler som finnes på markedet.

 

Vi har forsøkt i en "gammel" passat, og her ble det ikke plass. I den nye passaten får vi et bakovervendt, og to forovervendt, men dette blir så trangt, og ytterste barn i forovervendte stol heller over til den i midten.. nesten umulig å feste beltene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Touran var også venninnen min superfornøyd med nå, de venter 3.mann og mente 7 seter var nødvendig. Nå fant de ut at 3 seter gikk på vanlig bakseterekke og var vannvittig glade for å ha god bagasjeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 9 år senere...
På 12.4.2008 den 1.50, To tette + snart ei med flette skrev:

Disse bilene har jeg fått tre barneseter i:

 

Volvo S60 2000 modell

Mercedes E-klasse stasjonsvogn 2001 modell

 

Vet jeg har hatt 3 seter i en annen bil også, men husker ikke hva slags bil det var, tror det var en Suzuki eller en Subaru, var en stasjonsvogn ihvertfall..

 

Hvilke 3 fikk du i e-klassen? Forover, bakovervendte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...