Gå til innhold

Fler enn meg som ønsker en til? Og hvor mange av dere er allerede igang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst på nr 2 jeg, selvom det er mer enn nok med nr en. he he... Pappan er absolutt ikke enig, men forsøker å overtale på veldig gode dager.... dere som har fått en til, åssen går det? Mye jobb? eller går det av seg selv.... vil ikke ta for mye vann over hodet... men vil gjerne har 2 litt tett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får nr 2 i Mai.

Jeg tror det ikke går an å lure på om det blir jobb for det blir det!!

Men det blir jo mye kos også.

Dessuten så er det litt godt å liksom få den småbarnstiden over. Så kan de bli store sammen og få masse glede av hverandre.

Så kan vi heller la det gå en stund til neste. få en kose baby om 3-4 år...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 2 i oktober, blir spennende. Syns det er viktig at det ikke er så stor alders forskjell så han største "gidder" og leke med nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI

Er akkurat der du er.... Har litt lyst, men synes at det er mer enn nok med 1. Er 35 år, så har heller ikke så mye tid. Koselig med søsken, da. Uff, vanskelig. Klarer liksom ikke bestemme meg! Pappaen vil gjerne ha en til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg VIIIIIL!!! Vi prøvde, og klarte det, men mistet i MA nå for 5 uker siden. Helt forferdelig trist!

Hadde termi i oktober, men nå er det bar etilå bite tennene sammen igjen og prøve en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også så babysyk... har så lyst, men vi skal vente en liten stund til.. Selv om jeg er 36 år... kroppen må komme seg etter forrige gang... men håper å være der innen ett år... Tror to litt tette er veldig lurt og fint jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nr 2 ventet om 68 dager =)

Pappaen var heller ikke enig,men han er det nå.. Var ikke planlagt.

Regner med det blir mye jobb de første årene,men satser på at det blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Her ventes gutt nr. 2 i slutten av august, det blir da 19mndr. mellom mine. Vi gleder oss masse til ny baby i huset, søvn er overvurdert ;)..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk nr tre for noen uker siden:-) Og det går strålende....

Blir jo dobbelt med arbeid me to små, i tilegg til nattevåk og amming.

Men de vil jo få glede av hverandre etterhvert som de vokser til:-)

Har heldigvis pappaen mye hjemme, så vi hjelper hverandre. Men nå har han beordret produksjonsstopp for ei stund for han syns jeg er en dårlig husmor når jeg går gravid.... Har bekkenplager da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har også lyst på en til... men har ikke heeelt bestemt meg. pappa'n vil ihvertfall, han som har tatt d opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid.. selv om jeg føler jeg nettopp gikk gjennom dette her :-)10.01.07. Ikke planlagt, men veldig koseligt!

Da blir dette, hvis alt går bra, nummer tre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal få en liten jente i juli,har en gutt fra før så det passer perfekt.

Tror det kan være lettere med 2 enn med en faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr. 2 i oktober. Blir nok mye jobb og lite søvn i starten, men etterhvert svarer det seg nok med tanke på at de 2 sansynligvis vil få mye glede av hverandre og dermed avlaster oss foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Her var det mannen som tok det opp og vi har nå vært prøvere i 2 uker.:) Lillegutt er så stor nå mer barn enn baby synes jeg blir kos med en liten til å moromt for gutten vår med en lekekamerat. Han ble født 19.01.07 vårt første barn. Jeg er en jente på 20 og han en gutt på 26 gleder meg til å bli gravid igjen men gruer meg allerede til fødselen og plagene etterpå. slet mye med bekkenløsning under forje men det er jo verdt det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Vi har klart det! Fikk en til i juni... Det går veldig bra, men så er vi heldige at de sover hele natta allerede og tar en lang lur midt på dagen, stort sett samtidig :-) Var litt slitsomt første måneden, følte at minsten var så liten (men han var født ganske stor...) og storebror hadde lett for å bli litt overivrig med klemmer m.m. Men nå går det helt fint og vi kan ha minsten liggende på golvet, i vippestol m.m. uten at storebror bryr seg så mye med han. Har ikke merka noe sjalusi, tror det var greit at det ble så lite som 17 måneder mellom. Tror det blir verre og verre jo større forskjell det er mellom dem sånn sett..Man blir veldig avslappa mht stell osv, det meste går på rutine nå. Ammer gående og har storebror på andre armen samtidig ;-) Man må liksom omgjøre seg selv til supermamma en stund, men føler såklart at alt er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...