Gå til innhold

Hvor mange tenner har deres små fått?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Mini har fått to nede, og nesten en fortann ut.. Fikk 1.tanna da han var 4,5mnd, neste da han var 5,5 mnd.. Slet med de første tennene, men ikke merket noe nå.. Deilig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mini her har fått 2 nede. Ser ikke ut til at det kommer fler i første omgang heller. Han var vel nesten 6 mndr da han fikk nr 1, og nr 2 kom like etterpå.

Han hadde ikke noe feber eller noen andre plager rundt tannframbrudd. Krysser fingrene for at det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VÅr gutt fikk to nede 6mnd, og to oppe 7 mnd.( han er 8 mnd på mandag ) nå håper jeg han venter noen mnd med de neste ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi fikk si første tann når hun var 3 mnd,neste når hun var 4 mnd,neste ved 5.mnd,neste ved 6mnd. Alle er nede i munnen:) Nå er hun 7 mnd og jeg håper hun får noen oppe snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmtrollet har ikke fått noen tenner ennå. Håper at de skal komme snart, for har hørt at jo senere de får dem, jo vondere er det. Og det kan jeg jo skjønne, for gommene er ganske harde.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius har heller ikke fått noen tenner enda! Har hørt at feber gjør gommene mykere, og at barn som har hatt endel feber derfor får tenner tidligere. Kan nesten stemme i vårt tilfelle, for Marius har hatt feber bare en gang siden han ble født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukas har fått en tann nede og den ved siden av er i ferd med å bryte gjennom...Derfor litt grinete i dag, regner jeg med..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tenner her heller. Men ingen hast, hun spiser brød uten så :) Masse "klumper" som hun har hatt lenge men ser ikke ut som d kommer noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

absolutt ingen tenner i det hele tatt;) han smiler mot meg dagen lang med perfekte tannfrie gummer!! men de kommer vel etterhvert. han spiser brød så de suser alikevel og tygger med de tennene han ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter,

 

Mitt lille gull som blir 8 mnd'er 27 april har ikke fått noen "tannebisser" enda, men de kommer nok :-) Hun sikler ganske mye og det klør masse inne i den lille munnen så det er nok noe på gang....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har fått 3 tenner så langt, og siste fortann er straks ute. Tennene nede kom når han var ca 5 mnd, så det har tatt langt tid før de neste har kommet. Første fortann kom for en uke siden, og i løpet av de neste par dagene forventes den siste fortanna å sprette ut.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min har fått 2 nede når han var 8 mnd og 3 dager, og det ser ut til at fortennene oppe er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har Knerten også omsider fått tenner! Han fikk 2 stykker i forrige uke, en på torsdag og en på lørdag! Så når de først kom så kom de iallefall tett! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...