Gå til innhold

kjempebra fødeavdeling!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fødte ett av mine barn på Levanger, og det var en kjempefin opplevelse, virkelig dyktige jordmødre, og barnepleiere.

Tror Levanger har ett av landets beste fødeavdelinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Dette stemmer ikke. Levanger ligger nok på bunn. Du har vært heldig, for Levanger har store faglige problemer. Så styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er enig med HI. Jeg fødte også på sykehuset Levanger, og vil rose de masse. Lå der en stund og ble undersøkt en del pga stort barn og igangsettelse, som tilslutt endte med keisersnitt fordi junior ikke ville ut.

Følte meg så trygg, og veldig godt ivaretatt både før fødsel og på barsel. Veldig flinke og hyggelige leger og jordmødre. Gleder med til å føde der igjen i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for nysgjerrighet: Hvorfor mener du anonym nr 2 at de har store faglige problemer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er enig med innlegg nr 2 jeg altså. opplevde ikke noe slags faglig dyktighet når jeg skulle ha min første. de hørte ikke på meg og mine ønsker, de er arrogante og vil bare stole på sin egen dyktighet, de estimerte feil og vil ikke innrømme at de tok feil anngående min fødsel, mye som spillte inn. når jeg skulle bli igangsatt, så pumpet de meg full av fare prat, og risikoer, ikke noe om at dette skulle gå bra! æsj, nei, hadde jeg kunnet hadde jeg styrt unna ja,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

levanger er en kjempeplass! Jeg er ikke i tvil, jeg føder på levanger. De er faglig dyktig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg gidder iallefall ikke kjøre 2 timer for å komme til tr.heim eller namsos for å føde, så jeg stoler på levanger. Kjenner flere som har født der, og de har vært fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg hadde en super opplevelse på Levanger. Det ble hastekeisersnitt, noe jeg var innmari redd for på forhand. Men de var så rolige, at jeg ble ikke så veldig redd, og følte meg svært trygg. Og oppholdet på barsel etterpå var bare utrolig deilig. Veldig greie og dyktige folk. Skjønner ikke dere som har hatt en negativ opplevelse der, dere må ha vært innmari uheldige. Nei, jeg syntes det var topp der jeg ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...