Gå til innhold

Når ender permisjonen deres da, mammaer?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Jeg har permisjon fram til 1.juli ca. Etter dette skal jeg ha ferie fram til 11. august. Så skal samboer ha pappa perm fram til 22.september.. Jeg er i mellom to jobber, så derfor tar jeg ferie så lenge. Ønsker også å få hele sommeren med gullet. Ligge å late meg på stranda og kose meg med Adrian og venner med/uten barn. Og så skal jeg planlegge bryllupet mitt 9. august.. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22. mai. Men siden det ser stygt ut ndg. barnehageplass til høsten, så blir jeg nok hjemme et år til, og jobber som dagmamma. Er også litt imellom to jobber, siden kontrakten min gikk ut 10 dager før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du tenkt til å løse dagmamma biten? Hvordan med betaling, ant barn, vogn osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt enda hvordan jeg skal løse det rent praktisk. Men vil ikke ha flere enn 2 barn i tillegg til mini i hvertfall. Resten er igrunn veldig usikkert enda. Pris ligger på mellom 4-5000 pr mnd (hvitt) her i området vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på maks to i tillegg til mini jeg og.. Skal prøve å få tak i en stor, men billig brukt tvilling trille evt. Så kan de sitte der alle tre hvis vi skal ut på tur. Blir evt 2 på samme alder ca som Adrian.. Så 3 1. åringer da altså. De får vel plass i en stor tvilling vogn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonen min er ferdig 23.april. Men jeg skal ha permisjon uten lønn fram til 31.mai. Da slutter jeg i min nåværende jobb, og starter i ny jobb i august. Så det blir jo endel måneder med litt mindre penger, men vi har spart en del - så tror det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...