Gå til innhold

Noen av barna her som sitter selv da?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Mini her har sittet støtt i 2ukers tid nå.. Kan sitte opptil en time og leke for seg selv på gulvet. Men jeg passer på at han ligge rmasse på magen også, vil jo at han skal begynne å krabbe også. ei vennine av meg har en sønn som bare har sittet siden han kunne det, og er 9 mnd nå - og klarer ikke krabbe. Drar seg bortover på rompa bare. Jeg vet det at de gjerne skal krabbe før de går, pga motorikken. Jeg har selv barn i alder 1-3 år på turn (er turninstruktør) som enda ikke kan krabbe, og som da sliter med en del motorikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mini har vel igrunnen vært tidlig ute på de fleste områder. Han klarte å sette seg for ca 1 mnd siden, og ca 1 uke etter det begynte han å krabbe. For akkurat 1 uke siden begynte han å reise seg opp i lekegrinda.

 

Han var ikke mer enn 2,5 mndr da han snudde seg fra rygg til mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d må jeg si. Står i lekegrinda,virkelig tidlig ute:) Når jenta mi står på alle fire setter hun seg av og til på stumpen. Da leker hun lenge før hun dette i gulvet/mister balansen igjen. Har egentli bestandig hatt den formeningen at jenta mi har vært tidlig ute.. og tror jo d enda:) Hun ar kunne sittet selvstendig en mnd tid nå tror jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...